MS Windows
briani 27239
32bit PCMCIA under windows 98
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-11-02 22:14

Hej

En fra arbejdet har en Fujitsu/siemens mobile 310 mener jeg det er....

Hvor manden vil have installeret et netkort på maskinen..

Netkortet er et 32 bit cardbus PCMCIA kort... Det ser tilsyneladende ud til
på fujitsu/Siemens hjemmeside at maskinen understøtter 32 bit netkort

Nu har jeg ikke lige haft maskinen selv i hånden... Men en anden computer
nørd på arbejdet har prøvet.. Men har nu opgivet....

Maskinen finder ikke kortet under opstart... Der er installeret windows 98

Jeg tror nu på den ide, at der skal installeret noget specielt til windows
98, før den understøtter 32bit hardware i PCMCIA soklerne?

Har før prøvet at installeret et 3com 32 bit kort... Men da jeg ikke lige
havde nogen mulighed, andet end diskettedrev.. Gad jeg ikke sidde mere end
1.5 time, og overføre DLL filer til maskinen. Men nu har vi fået fat i et
parallel linkkabel

Fra : Erling

Dato : 18-11-02 22:02

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor manden vil have installeret et netkort på maskinen..
>
> Netkortet er et 32 bit cardbus PCMCIA kort...

Kan den overhovedet finde noget i PCMCIA-soklen ?

Mvh
Erling

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-11-02 23:14

"Erling" <erlingo@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]

Ja, den kunne godt finde mit Linksys wireless pc card