Udstillingsglæder :-))
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 18-11-02 21:00

Hejsa.
Vi var på hobbyudstilling i går, og det gik bare SÅ godt
Vi har kun udstillet en gang før, og der var kattene ikke _helt_ glade
(Aurora hvæsede ad dommeren og Emily forsøgte at gemme sig i buret).
Men i går gik det bare rigtig godt. I skulle have SET Aurora ligge med
halvlukkede øjne på trimmebordet og nyde at blive friseret. Eller gå hele
hallen rundt i sele og hygge sig. Ditte, som er 9 år, bar og præsenterede
hende selv til bedømmelserne, og gjorde det rigtig flot. Hun fik også ros
fra stewarden. *Stolt mor*
Emily var oppe til bedømmelse i alt 5 gange incl. en gang på scenen, og der
var bare ingen brok (bortset fra da den første - og længste - bedømmelse var
ved at være slut, men det viste sig at være fordi hun skulle på bakken..)

Resultaterne var bestemt også langt over forventning. Aurora blev bedste
ungdyr hun. Hun blev besejret af bedste unghan, men han var altså også en
suveræn vinder af hele udstillingen - ifølge dommerne den mest perfekte
skovkat, de nogensinde eller i hvert fald længe havde set.
Emily fik pæne ord med på vejen, og blev nomineret til bedste hale. Hun var
også til udtagelse i kategorien Bedste top, og var tæt på at blive nomineret
til bedste profil.

Vi har fået deltagergebyret flere gange igen med alt det foder og andet vi
har fået som præmier og sponsorgaver.

Jeg har lagt billeder op i mit album: http://makeashorterlink.com/?C14522D72
(og til Jesper:
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=130&this
_folder=233&limit_start=0&limit_user=15 >)

Glade hilsner fra Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Mette Jensen

Dato : 18-11-02 21:20

Hvor er det bare flot! Og sikke nogel gode billeder du har fået taget

Nu slappe de nok mere af næste gang de skal afsted.
Måske skulle jeg prøve sådan en hobby udstilling?
Kashmir kunne nok vinde "Bedste missebamse", hvis der noget der hedder det?

--
Venlig hilsen Mette - der lige vil minde kattene om, at den står på
udstilling i weekenden.

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Grit Wessel

Dato : 18-11-02 23:32

> Kashmir kunne nok vinde "Bedste missebamse", hvis der noget der hedder
det?

En "Bedste missebamse" kategori havde vi ikke, men hvis jeg har forstået
betydningen af "missebamse" rigtigt, så kunne du måske bruge kategorien
"Tykkeste kat"

Jeg var steward på udstillingen, og jeg har ONDT i alle muskler i dag. Selv
Phizackerley kunne ikke være med i "Tykkeste kat" konkurrencen - han er jo
nærmest et lille fnug ved siden af nogen af de andre *grin*

Iphi blev nomineret til sødeste hunkastrat på udstillingen (vi lader være
med at fortælle, at der kun var to hunkastrater) og fik derfor ikke lov til
at komme i betragtning i nogen af de andre kategorier. Hun vandt over den
anden kat, og kunne kalde sig hobbyudstillingens sødeste hunkastrat.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Mette Jensen

Dato : 19-11-02 14:49

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
| |

Hov hov! Jo det var vel noget i den stil...
Tænkte nu på sidste udstilling, hvor der var en lille pige der spurte, om
hun måtte holde Kashmir.
Hun var vel omkring 3-4 år og kunne lige se ind i buret.
Jo, det måtte hun da godt, men han er jo lidt stor forklare jeg hende.
Det så hun ikke som et problem....
Og jeg bliver da også gjort til skamme, for Kashmir stod da bare på sine
egne bagben, mens han blev krammet i "forenden" Stor ægerlse over jeg
ikke have kameraet med

--
Venlig hilsen Mette

Fra : Hanne Dahl

Dato : 18-11-02 21:28

Ja, Else. Din datter må lige få en hilsen nu hvor hun klaret det så Fint *S*
Det er da dejligt at hører at vores små henvisninger virker*S*

Det er også lækkert at se at "vores" lille røde pige har arvet så meget af
sin fars udstillings gemyt. Det var det vi håbede på*S*

Endnu en gang ,Godt gået. Vi ses i Remissen vis ikke før.

Vh Hanne Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 18-11-02 22:32

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hende selv til bedømmelserne, og gjorde det rigtig flot. Hun fik også ros

Hej Else og Ditte

Min lille nevø og jeg var tilskuere på udstillingen, og det var en rigtig
hyggelig udstilling. Vi så også Ditte præsentere Aurora, og det klarede hun
bare så flot, så du kan godt være en stolt mor!

Der var rigtig mange der velvilligt lod os nusse misserne (også jer!) Det
var vi glade for, ikke mindst Sebastian, som nu er ved at plage livet af
sine forældre *GG*

Også et tillykke herfra med de fine bedømmelser (selv om jeg ikke har særlig
meget forstand på det)

Hilsen Marianne

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-11-02 15:31