Rejer :-((
Fra : AEK

Dato : 18-11-02 19:43

Vi skal rigtig hygge med rejer i aften.
Efter aftensmaden tager jeg Tilde med ud i køkkenet, hvor jeg hygger lidt om
hende med kæl og nogle rejer.
Fint nok.
Det samme sker med Tøsen lidt efter.

Så kommer vi til Fedeberg ! Hmpf !!!
Vi kommer ud i køkkenet, han får også sine rejer. Der bliver hygget og
kælet.
Telefonen ringer, mig ind til den - og glemmer alt om Oscar OG rejer !

Da jeg kommer tilbage i køkkenet, sidder Oscar med det mest smørrede smil om
munden - hvis det er muligt for en kat !
Der er ingen tvivl om, at han har hygget sig med rejerne på køkkenborddet

Siden da har han vimset om mig, som var jeg den sødeste mor i hele verden -
sådan at give ham fri adgang til rejer !!
Kort sagt, Oscar er i forrygende humør !
Og jeg sidder tilbage : Hvordan kunne jeg være SÅ dum ?

Kan I have en fortsat god aften.

/ Anya og Oscar ( som nu sidder i stuevinduet og kigger meget uskyldigt på "
juletræet " udenfor ! ).
Katte......

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-11-02 19:51

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sådan at give ham fri adgang til rejer !!
> Kort sagt, Oscar er i forrygende humør !
> Og jeg sidder tilbage : Hvordan kunne jeg være SÅ dum ?

*G* Ingen rejer til dig og den lange
Hvad kan man lære af det? *LOL*
Ej sorry - men kan da godt forstå Oscars humør

Knuser
Joan

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-11-02 20:38

Anya skrev
<Telefonen ringer, mig ind til den - og glemmer alt om Oscar OG rejer !>

*GGGGG* det var den væsenligste grund til at jeg fik
en trådløs, foretager mig ALDRIG noget med mad,
uden at den er inde for rækkevidde, eller kattene lukket
inde i stuen. Giv den lille "tyveknægt" og tøserne en
krammer

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 18-11-02 21:34

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:arbfr3$6li$1@sunsite.dk...

> [...]
> uden at den er inde for rækkevidde, eller kattene lukket
> inde i stuen. Giv den lille "tyveknægt" og tøserne en

Jeg HAR en trådløs - men den lå inde i stuen , hvor Den Lange lå og
blundede- nægtede derfor at tage den ;-(
Mig ind efter den - ja, og så glemte jeg alt om Oscar & rejer !

MEN Oscar har helt sikkert hygget.
Pigerne har hygget gevaldigt med deres " far " i aften på sofaen. De har
lagt på hver deres side af ham.

/ Anya

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 19-11-02 09:06

Man skulle jo næsten tro du lige havde fået kat - en klassisk begynderfejl!!!
*SS* Men rart at se andre også kan begå den ....

Kim

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 19-11-02 17:07

Der var vist en stående joke på et tidspunkt, hvor længe er det nu, at du
har haft kat ? *GGGG*

Uvist af hvilken årsag kan jeg som regel have min mad stående i fred på
stuebordet, hvis jeg render efter telefonen. Og hvis jeg har den mindste
mistanke om katteraid, som ved tun eller makrel, så tager jeg maden med. Ser
sikkert meget kreativt ud udefra, når man sådan står med røret i den ene
hånd og balancerer med et spækbræt med mad i den anden.

Og ja, jeg har en trådløs, men hvorfor den altid lige er til opladning, når
jeg skal have, for misserne, spændende mad, er et af livets ubesvarede
spørgsmål *G*

M.v.h.
Lise

Fra : Kate

Dato : 20-11-02 00:20

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> wrote in

> Der var vist en stående joke på et tidspunkt, hvor længe er det
> nu, at du har haft kat ? *GGGG*

Jeps og den startede her til kattetræf i januar da Lante skulle vises
frem
Det kom sig af at jeg havde sat noget creme fraiche på køkkenbordet og
forladt det, hvorefter Johan (12 år) lystigt spiser af det. Jeg ved at
han og Sofie er vilde med mælkeprodukter, så hvis der ikke havde været
gæster havde Sofie såmænd også været der. Så var det AnnK spurgte
hvorlænge jeg havde haft kat, til stor moro for resten af forsamlingen,
specielt fordi jeg begyndte at regne efter og først bagefter gik det op
for mig hhvorfor alle grinte

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar