MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fax problem
Fra : Caroline

Dato : 18-11-02 19:07

Hej
Hvordan skal man gøre for at sende en fax fra sin pc, jeg har fax program,
men for fejl melding, hver gang jeg prøver at faxe.Kører XP, modem Lasat
isdn.

Caroline

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-11-02 19:22

Caroline wrote:
> Hvordan skal man gøre for at sende en fax fra sin pc, jeg har fax
> program, men for fejl melding, hver gang jeg prøver at faxe.
> Kører XP, modem Lasat isdn.

Hvilken fejl?
Bruger du modemet når du er på nettet?
- Altså er modemet installeret korrekt og virker?

/Mikael

Fra : Jens Petersen

Dato : 18-11-02 20:38

On Mon, 18 Nov 2002 19:07:07 +0100, "Caroline"
<Svar_kun_i_denne_nyhedsgruppe@dk> wrote:

> [...]
>men for fejl melding, hver gang jeg prøver at faxe.Kører XP, modem Lasat

Jamen er det et faxmodem?

Almindelige faxmaskiner kan ikke snakke med isdn modems.

Jeg tror du skal have et faxmodem installeret.

--
Jens

Never believe what you hear, and less of what you think.

Fra : Pico

Dato : 18-11-02 23:11

Caroline wrote:
> Hej
> Hvordan skal man gøre for at sende en fax fra sin pc, jeg har fax
> program, men for fejl melding, hver gang jeg prøver at faxe.Kører XP,
> modem Lasat isdn.

Du kan ikke bruge ISDN til at fakse uden at købe et hundedyrt program
som jeg ikke kan huske hvad heder.
Installere dit gamle alm. modem eler køb et billigt, et 28 eller 33 er rigeligt
til fax.
Pico

Fra : Caroline

Dato : 19-11-02 10:57

Jamen så er det jo der for, jeg må installer et 56 k istedet for, tak for
hjælpen