Bat 21 - goof
Fra : Morten DH

Dato : 18-11-02 17:59

Så lige subj. med Gene H. på tv den anden dag - længe siden sidst; men jeg
synes nu stadig den er en udemærket film... måske lige bortset fra at han er
i stand til at føre en samtale i en helt almindelig håndholdt walkie
talkie - MENS han daler ned i faldskærm... Jeg har godt nok aldrig selv
prøvet det; men tvivler ret meget på det kan lade sig gøre

Fra : Søren Rohde

Dato : 18-11-02 18:31

Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> talkie - MENS han daler ned i faldskærm... Jeg har godt nok aldrig selv
> prøvet det; men tvivler ret meget på det kan lade sig gøre

Arhhh. Gene-drengen har været længe i branchen, så det kan han helt sikkert

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : René Eske Jensen

Dato : 18-11-02 19:32

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> [...]
> talkie - MENS han daler ned i faldskærm... Jeg har godt nok aldrig selv
> prøvet det; men tvivler ret meget på det kan lade sig gøre

Det er da muligt at der bliver en del vindstøjs gener i den anden ende

Mvh. René

Fra : Per

Dato : 02-12-02 18:32

Lidt sent jeg ser tråden, indrømmet, men prøv at kigge på omtalen i IMdb.
Plottet er lavet temmelig meget om i forhold til de virkelige begivenheder
som ligger bag:

http://us.imdb.com/CommentsShow?0094712

Det blev 12 dyre dage for de amerikanske skatteydere.

Mvh Per