Spearhead. "I got the sticky bombs???"
Fra : Thomas Hjort

Dato : 18-11-02 17:48

I bane tre eller fire (den med sne) kommer der en tank imod os. Jeg får at
vide at jeg har "the sticky bombs", men det har jeg ikke. Det nærmeste jeg
kommer er tre håndgranater. Nogen der har et clue?

Mvh Thomas

Fra : danni plougmann

Dato : 18-11-02 19:17

hvis du finder ud af det så vil jeg ogs mig gerne vide hvad man skal gøre
der
sidder selv fast samme sted

Fra : Thomas Hjort

Dato : 18-11-02 19:42

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hvis du finder ud af det så vil jeg ogs mig gerne vide hvad man skal gøre
> der
> sidder selv fast samme sted

Mystisk. Det nytter heller ikke noget at skyde skytten i tårnet. Kampvognen
massakrere hele ens team. Måske de stickybombs ligger et eller andet sted på
banen?

Mvh Thomas

Fra : Jesper M. Jensen

Dato : 18-11-02 23:55

I skal bare løbe hen ved siden af kampvognen, der er der så noget der
blinker rødt, løb tæt hen til dette og tryk på use knappen og i har plantet
en sticky bomb

Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-11-02 12:49

"Jesper M. Jensen" <deeplevel.iceman@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> I skal bare løbe hen ved siden af kampvognen, der er der så noget der
> blinker rødt, løb tæt hen til dette og tryk på use knappen og i har
plantet
> en sticky bomb

Nu har jeg løbet omkring den kampvogn 10 gange og used over det hele. Jeg
kan fandme ikke finde noget sted hvor der ryger en stickybomb på :( Det er
mystisk. Der sidder noget bag på kampvognen som svagt kunne minde om noget
rødt, men det kan jeg ikke use på ?
Nogen der specifikt kan fortælle mig hvor på kampvognen det sidder?
Jeg har prøvet at restarte missionen (det kunne jo være en fejl) men det har
heller ikke hjulpet.

Mvh Thomas

Fra : LowLifeDK

Dato : 21-11-02 21:47

>Der sidder noget bag på kampvognen som svagt kunne >minde om noget
> rødt, men det kan jeg ikke use på ?
> Nogen der specifikt kan fortælle mig hvor på >kampvognen det sidder?

Tag kærestens røde læbestift og vær klar ! Når tanken kommer, knalder du den
en på lampen med stiften, og bruger derefter use på den røde, klisterede
plet.

Low

Fra : //Overby

Dato : 18-11-02 22:37

> I bane tre eller fire (den med sne) kommer der en tank imod os. Jeg får at
> vide at jeg har "the sticky bombs", men det har jeg ikke. Det nærmeste jeg
> kommer er tre håndgranater. Nogen der har et clue?

Du HAR sticky bombs... du kan bare ikke vælge dem... løb hen på siden af
kampvognen, der vil du se nogle røde silhouetter (!) af en sticky bombs -
tryk derefter på 'use' (default 'e')

Daniel

Fra : Hagman

Dato : 18-11-02 22:59

Jeg har gennemført det.
Synd at så et fedt spil skal være SÅ kort !

Anyway, de stickybombs mener jeg ligger i en kasse et sted.
Hvad siger kompasset ???