Vupti vupti og mit største ønske...
Fra : Krammemusen

Dato : 18-11-02 15:44

.....ER GÅET I OPFYLDELSE!!!!!!!

Jeg har hele tiden gerne ville have en grå/blå kat med noget hvidt på men de
er svære at finde. Jeg været en del steder og kigge på huskatte og senest i
går hvor jeg så på en der skulle hjemmefra som 7 uger - jeg ringede til dem
i dag og sagde jeg ikke ønskede katten alligevel. Og jeg er glad for det
valg.
Jeg har længe cirklet omkring www.sonneholt.dk da jeg synes de har nogle ret
flotte killinger. Jeg har talt med dem før.
I dag fik jeg så endelig lov at låne pengene til en racekat af min kæreste
(han er temmelig træt af al min søgen efter kat og alt den snakkeri om det!)
Jeg ringede så til Sonneholt og snakkede med dem. De har lige præcis hvad
jeg søger:

Agnes hedder hun.
12 uger gammel i fredags d. 15/11
Er blå/grå med hvide poter, mave, bryst og næse og en lille smule rødt -
tortie
Hun går på kattebakke
Spiser fint
Er sundhedstjekket hos dyrlægen
Vaccineret
Meget kælen
Meget glad for hunde og andre katte
Hun er både til avl og udstilling
Har stamtavle
Og er meget social

Jeg synes selv det lyder alletiders. Jeg skal over og se på hende i morgen -
det er i Sorø hvilket jo er temmelig langt væk herfra. De henter mig på
stationen og kører mig tilbage igen når jeg skal hjem. Jeg er i Sorø kl. 13
og regner med at være tilbage hjemme igen ved 17:30 tiden - måske med en
lille ny mis.
Der er bestilt pladsbillet i en kupe hvor jeg må have katten med.
Jeg er helt klar over hvad jeg skal tjekke og kigge efter hos killingen men
jeg vil gerne høre hvad I mener jeg skal sørge for at have med på rejsen for
kattens skyld.
Mine forslag lyder på:
Vand
Nogle håndklæder så jeg kan skifte håndklæde i transportkassen hvis der
skulle ske uheld med tis, opkast mm.
Plastikposer til evt. brugte håndklæder.
+ billeder så familien kan se hvordan vi bor, ser ud og hvordan Emil ser ud.

Er der mere jeg skal have med?
Svar mig endelig ærligt. Jeg glæder mig meget men er godt nok også temmelig
nervøs for bare at blive hentet af vildt fremmede mennesker på en fremmed
station hvor jeg aldrig har været. Tankerne kører jo på at det er farligt
osv men mon dog? Er der nogen der kender Sonneholt?
Jeg ved de er medlem af Racekatten hvilket, for mig, lyder som et godt tegn.
Jeg er i øvrigt selv medlem af Jyrak.

Mvh Helle

Ps. Hvordan fører jeg bedst Emil og Agnes sammen i morgen?

Fra : Camilla

Dato : 18-11-02 15:57

Tillykke! :)
Al held og lykke herfra til jer og den nye mis!
Mit umiddelbare indfald ville være at medbringe lidt lækkerier til rejsen,
det er der vist ingen der kan have noget imod? ;)
Venligst,
Camilla :)

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 18-11-02 16:52

Tillykke Helle

det er meget pæne killinger
hvis nogen er nysgerrige efter at lure ved jeg de findes på denne side ( jeg
viste dem nemlig til Helle)
http://www.sonneholt.dk/

Held og lykke med det Helle, det skal nok gå)

Hilsen Sanne

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-11-02 17:26

Tillykke Helle
Aijjjj hvor er hun dejlig *smiler misundeligt* hmm
lidt lækkerier som Camilla sagde både til dig og Agnes.

Start med at sætte transportkassen med Agnes på
gulvet og lade Emil kigge/snuse til hende gennem lågen,
det vil give dig en ide om han bliver meget vred eller
synes at det "bare er skønt" med en legekammerat. Du
kan evt. kigge på www.dk-fritid-dyr-kat.dk under
adfærd, "når der kommer ny kat i familien"
--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Freedom

Dato : 18-11-02 19:18

> Agnes hedder hun.

Og smuk det er hun, held og lykke;) Vi høre nok hvordan det gik;)

Iben

Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 18-11-02 15:58

Hej

Det var dejligt at du valgte at sige nej til den anden killing.

kender ikker personligt sonneholt, men har faktisk flere gange været på
deres hjemmeside og set lige præcis Agnes *S*

Så fortæl endelig nget mere hvis det ender med hende *S*
Er så lidt nygerig nu, er hun så kun til kæl eller også til avl *S*

VH
Gitte

Fra : Krammemusen

Dato : 18-11-02 21:03

"DK Sacala´s Norske Skovkatte" <dk.sacala@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så fortæl endelig nget mere hvis det ender med hende *S*
> Er så lidt nygerig nu, er hun så kun til kæl eller også til avl *S*

Hej Gitte.

Hun er faktisk egnet til begge dele så der er frit valg - det er rart nok at
have muligheden for begge dele hvis man gerne vil.

Mvh Helle

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 18-11-02 22:15

>Hej

Jamen så regner vi med at se dig på nogle af udstillingerne fremover *S*

MVH
Gitte

Med venlig hilsen
Gitte Sacala Eriksen