arfgh? Ingen MTV spoof på min LOTR
Fra : John Hinge

Dato : 18-11-02 14:34

Man kan åbenbart også blive straffet for at købe europæisk.

På LOTR pr0nb0x udgaven, med 2 figurer og det hele, mangler der,
på den engelske R2, MTV spoof påskeægget.
Det er fjernet fordi man da så sandelig ikke kan udsætte
engelske folk for ordet penis, og så stadig holde en fornuftig
rating på hele boksen..
http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1037274524

På min Attack of the Clones mangler der 4 sekunder, fordi
små søde englændere ikke kan tåle at se folk nikke skaller.

Med andre ord skal man altså enten vente på at udgivelser
kommer i danmark (laang tid måske en udgiver som mener
at ekstramateriale er en menu og en trailer (scanbox))
Eller købe i USA med fare for toldsmæk...

Det er da et eller andet sted ret irriterende.. grrr...

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-11-02 15:18

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller købe i USA med fare for toldsmæk...
>
> Det er da et eller andet sted ret irriterende.. grrr...

LOL, sjovt at du efter dårlig erfaring alligevel bestiller LOTR fra UK? Men
jeg kan da bekræfte at Jack Black's Council-spoof ER med på R2 DK ;)

Fra : Kong Kent

Dato : 19-11-02 05:57

> LOL, sjovt at du efter dårlig erfaring alligevel bestiller LOTR fra UK?
Men
> jeg kan da bekræfte at Jack Black's Council-spoof ER med på R2 DK ;)

Jeg har også LOTR: FOTR Spec. Ext. Ed. på dansk R2, men jeg aner ikke en
flyvende fis om hvor jeg skal lede efter den easter-egg. Nogen der kan
hjælpe? :)

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Peder

Dato : 19-11-02 11:55

On Tue, 19 Nov 2002 05:57:04 +0100, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@anarki.dk> wrote:

>Men
>
>Jeg har også LOTR: FOTR Spec. Ext. Ed. på dansk R2, men jeg aner ikke en
>flyvende fis om hvor jeg skal lede efter den easter-egg. Nogen der kan
>hjælpe? :)

Så vidt jeg husker går du ind i chapter selection på disk1 og
highlighter det sidste chapter (jeg mener det er 27). Derefter trykker
du en gang på ned og en ring skulle lyse op. Tryk så på din
selectknap.

-Peder

Fra : John Hinge

Dato : 19-11-02 13:22

On 18 nov 2002 Per Kristensen was heard to say:

> "John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
noget om manglende ting på et par DVD'er

> LOL, sjovt at du efter dårlig erfaring alligevel bestiller LOTR
> fra UK?
Jeg bestilte 3 DVD ting på samme tid fra Amazon, og det er først
efter jeg fik dem hjem at jeg har fundet ud af at jeg er gået
glip af noget..
Den 3 DVD ting mangler iogforsig ikke noget.. Der er godt nok nogen
som har klynket over der ikke er Pten (vist nok en tvkanal) vignetter
med på skiverne, men det har aldrig været antydet de sku være der..

> Men jeg kan da bekræfte at Jack Black's Council-spoof ER
> med på R2 DK ;)

Jeg er misundelig.. Godtnok kan jeg sikkert godt gå igennem livet
uden at eje den spoof, men det er da alligevel sådan lidt.. grrr...

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 20-11-02 05:02

> Jeg er misundelig.. Godtnok kan jeg sikkert godt gå igennem livet
> uden at eje den spoof, men det er da alligevel sådan lidt.. grrr...

Jeg kan prøve at trøste dig lidt, jeg synes faktisk den er noget malplaceret
på denne samling. Den er lidt for grov til at jeg reelt griner af den i
sammenhæng med selve filmen (og jeg SER sgu Jackass!). At The One Ring er
blevet til en Prins Albert på Jack Black, jeg synes bare ikke det passer til
min EE-udgave af FOTR, you know? Jo, på MTV en pizzaaften sammen med
gutterne, men sgudda ikke...
Jeg kan godt forstå at briterne blev 'skånet' for den, når nu Professor
Tolkien er et national-klenodie derovre. Min personlige holdning er at du
ikke behøver at tude over at undvære den.
Er jeg en pussy?

Fra : HKJ

Dato : 18-11-02 17:17

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message
> Med andre ord skal man altså enten vente på at udgivelser
> kommer i danmark (laang tid måske en udgiver som mener
> at ekstramateriale er en menu og en trailer (scanbox))
> Eller købe i USA med fare for toldsmæk...

Toldsmæk, hvorfor gør du ikke lige som mange andre, brugere
www.futureent.com der er ingen fare for toldsmæk (pånær et mislykket
forsøg). Det er dog normalt den canadiske udgave de sælger.

Fra : John Hinge

Dato : 19-11-02 13:29

On 18 nov 2002 HKJ was heard to say:

> [...]
> www.futureent.com der er ingen fare for toldsmæk (pånær et mislykket
> forsøg). Det er dog normalt den canadiske udgave de sælger.

Ja se nu havde jeg jo valgt at købe region 2, og var ikke klar over
at der var fare for at gå glip af noget.
Den anden vej kan jo også være farlig. f.eks Eyes Wide Shut som i
Region 1 er 'sløret' (http://us.imdb.com/DVD?0120663)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 19-11-02 17:10

John Hinge wrote:

> [...]
> at der var fare for at gå glip af noget.
> Den anden vej kan jo også være farlig. f.eks Eyes Wide Shut som i

Det er derfor man må lave et velovervejet valg hver gang man bestiller

Tenz.