Ny Nokia - gammelt simkort
Fra : Henrik Krogh

Dato : 18-11-02 14:03

Åh nej jeg har lige købt en Nokia 6510 og simkortet fra min gamle Nokia
3210 er ikke understøttet - hvad gør jeg
- skal jeg bestille et nyt fra tele.dk som vist koster 400,- eller er
der billigere løsninger
Det er som at stå uden for slikbutikken og ikke kunne komme ind.
vh
Henrik Krogh

Fra : Thomas Borgen

Dato : 18-11-02 14:28

tja tdc tog kun 100kr sidste gang jeg spurgte..

--
Hilsen/ Regards:
Thomas Borgen

Fra : Fischer

Dato : 18-11-02 14:33

> Åh nej jeg har lige købt en Nokia 6510 og simkortet fra min gamle
> Nokia 3210 er ikke understøttet - hvad gør jeg
> - skal jeg bestille et nyt fra tele.dk som vist koster 400,- eller er
> der billigere løsninger

Hvis dit kort er et gammelt 5V kort, så mener jeg klart at TDC bør ombytte
dette uden beregning.
Hvis de ikke vil det, så skal du bare true med at flytte til Telmore ......
eller også skulle du bare gøre det - det kunne du sikkert spare penge med
alligevel.

--
*Fischer
Finn's brugte Ericsson telefoner: http://ringetoner.finnkrogh.dk/

Fra : Ian

Dato : 18-11-02 15:07

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message news:3dd8ec12$0$32318
> Hvis dit kort er et gammelt 5V kort, så mener jeg klart at TDC bør ombytte
> dette uden beregning.
> Hvis de ikke vil det, så skal du bare true med at flytte til Telmore

Jeg mener også de burde ombytte det gratis hvis det er 3/5V problemet, men
kunne ikke forestille mig, de gjorde det, hvis det "bare" er for at få et
kort med mere plads.
Nuvel, inspireret af denne tråd ville jeg da lige prøve. Mit kort er godtnok
3V men har en del år på bagen, så jeg ringede til dem og sagde, at jeg
trængte til et nyt simkort. "Nå?" sagde damen, "det er måske ved at være
slidt ned? Jeg sender dig et nyt!" Jeg behøvede hverken at true eller andre
ting. TDC kan åbenbart stadig overraske positivt. Eller også har de allerede
mistet så mange kunder, at de ikke tør være på tværs...

Mvh Ian

Fra : Henrik Krogh

Dato : 18-11-02 21:41

Ian <ianbak@oncable.dk> wrote:

> [...]
> ting. TDC kan åbenbart stadig overraske positivt. Eller også har de allerede
> mistet så mange kunder, at de ikke tør være på tværs...

Takker for rådene
Jeg prøver lige en af TDC's butikker - det må være muligt at "true" sig
til et nyt simkort
vh
Henrik

Fra : Henrik Krogh

Dato : 18-11-02 21:55

Ian <ianbak@oncable.dk> wrote:

> [...]
> ting. TDC kan åbenbart stadig overraske positivt. Eller også har de allerede
> mistet så mange kunder, at de ikke tør være på tværs...

Jeg fik kortet gratis i en tele.dk butik og endda overført mine numre
til det nye kort
/henrik

Fra : H S K

Dato : 18-11-02 22:21

> Jeg fik kortet gratis i en tele.dk butik og endda overført mine numre
> til det nye kort

Hatten af for det - jeg troede ikke de havde åbent så sent på dagen

/HSK

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-11-02 22:57

> Hatten af for det - jeg troede ikke de havde åbent så sent på dagen

Nej, det er sgu' godt klaret ;)