Tele2's rod
Fra : Dennis Lange

Dato : 18-11-02 11:52

Jeg har igennem den sidste måned har "modtaget" breve fra Tele2 der ikke var
til mig.
Mønstret er det samme... fornavn og mellemnavn er mit, efternavn er et
andet, gade og husnummer og postnummer er mit, bynavn er et andet.
Bl.a. er der en hr. Madsen i Randers der har måtte vente mere end almindelig
lang tid på sit SIM-kort og den tilhørende kode.
Alle breve er sføli sendt retur.

Men der må da virkelig være noget der kortslutter hos Tele2.

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Ret fejlen med http://home.chello.no/bmork/oefix.exe
-Brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk eller www.books4sale.dk

Fra : mjp

Dato : 18-11-02 14:35

<Snip>
> Men der må da virkelig være noget der kortslutter hos Tele2.
<Snip>

Eller ved postdanmark!

mjp (Odense)
---
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail!!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-11-02 14:34

> Eller ved postdanmark!

Ehh... hvis Dennis' adresse står på brevet er det ligesom logisk at de
afleverer det til ham...!

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS* daglige vittigheder på din mobil

Fra : Fischer

Dato : 18-11-02 14:41

> Ehh... hvis Dennis' adresse står på brevet er det ligesom logisk at de
> afleverer det til ham...!

Også selv om efternavnet og bynavn er forkert. De kunne da lige have spurgt

*Fischer
Finn's brugte Ericsson telefoner: http://ringetoner.finnkrogh.dk/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-11-02 15:01

> Også selv om efternavnet og bynavn er forkert. De kunne da lige have spurgt

Well, havde lige overset den linie hvor der stod at bynavnet var forkert

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-11-02 14:55

Michael Kjærsgård wrote:

> Ehh... hvis Dennis' adresse står på brevet er det ligesom logisk at de
> afleverer det til ham...!

Min adresse mht. gadenavn og nummer er rigtig, men der da en væsentlig
forskel på Randers og Ringsted og så Århus hvor jeg bor.
Og eftersom efternavnene heller ikke er tæt på...

Men altså - var nu mere en illustration af hvor godt Tele2 har styr hvad de
sendet ud.
Synes ikke det er så heldigt at jeg får SIM-kort og pin-kode der ikke er
mit.

--

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-11-02 14:34

mjp wrote:
> <Snip>
>
> Eller ved postdanmark!

Også der ja... har svært ved at se hvorfor brevene ender ved mig....

--

Fra : John K

Dato : 18-11-02 17:55

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lang tid på sit SIM-kort og den tilhørende kode.
> Alle breve er sføli sendt retur.
>
> Men der må da virkelig være noget der kortslutter hos Tele2.

Tele 2 har ikke styr på en skid lige for tiden - slet ikke på fastnetsiden,
men åbenbart heller ikke på mobilsiden.

Jeg kan kun på det kraftigste fraråde folk at blive abonnent hos Tele2.

Mvh

John K

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 23-01-03 23:53

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> lang tid på sit SIM-kort og den tilhørende kode.
> Alle breve er sføli sendt retur.
>
> Men der må da virkelig være noget der kortslutter hos Tele2.

hehe

Jeg har haft lidt á la din oplevelse.

Jeg har fået SÅ mange breve fra dem til een der ikke bor her mere.
Ganske vist fra Get2skodnet men det er jo også næsten det samme firma.

Rigtigt mange gange har jeg sendt det tilbage med ADRESSATEN ER BORTREJST
o.lign.
Her for nogle måneder siden fik jeg så et brev. Jeg må indrømme at her tabte
jeg sku godt nok ltråden lidt.
Nu synes jeg sq godt nok ikke jeg gad mere og skulle lige se hvad pokker det
var de sendte.
Det viste sig at være kode og brugernavn til fyrens e-mailkonto. Havde jeg
været ond (det er jeg ikke)
kunne jeg altså havde sat min mailklient op til at modtage og sende hans
post afsted *griner*

Hvor er det dog dårligt at et stort firma som Get2skodnet ikke kan holde
styr på noget så simpelt som folks adresser.
Jeg har da siddet i marketing i en stor virksomhed og her sørgede vi da for
at holde databasen ajour når brevene kom tilbage.

Jeg har iøvrigt arkiveret informationerne hvis jeg skulle få brug for dem.
Jeg gider ikke mere at sende breve tilbage. Det er da ikke min hovedpine at
sørge for at deres kunde får sin post.

Steven

--
Gimme the rockin' Wicky

Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.