JBH og hvad der videre hændte
Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 18-11-02 08:43

http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:aid=90216

http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:aid=90217

http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:aid=90215

http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:aid=90214

Danielle Villefrance
Ailuro's Maine Coons
www.ailuro.dk

"If man could be crossed with the cat,
it would improve man but deteriorate the cat."
Mark Twain

Fra : Bettina

Dato : 18-11-02 08:56

hmmmm

Det er da fint nok, hvis al den virak gør, at han nu lukker to af sine
praksis.
Men det godt undre mig en del, at det hele pludselig handler om hans polske
håndværkere i stedet for at det ondt han har gjort i sin dyrlægepraksis.

Bettina

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-11-02 09:31

lige mine tanker, men jeg tror at det er den holdning
der desværre er fremherskende, snyder man statskassen
er der næsten dømt "mord" slår man uskyldige dyr ihjel
er det nok bare et uheld som kræver en løftet pegefinger.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-11-02 09:36

Har lige fået en mail fra Karin Clausen DB's "mand"
i JBH's område, der har åbenbart også været noget om ham i radioen

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 18-11-02 17:30

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ara929$jog$1@sunsite.dk...
> Har lige fået en mail fra Karin Clausen DB's "mand"
> i JBH's område, der har åbenbart også været noget om ham i radioen

Hej Marianne

Du kan høre indslaget her http://www.dr.dk/regioner/aarhus/nyheder/lyt.shtm
Du skal klikke på mandag (idag 18/11 02) kl.6.30.

Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-11-02 19:02

Tak skal du ha' Niels, det var ikke meget, men bedre
end den øredøvende tavshed der har varet alt for længe

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 18-11-02 20:45

Jeg har lige hørt det. De fortalte at han skulle stå skoleret overfor
dyrlægenævnet... og risikerede at skulle betale en bod.
Er det straffen? ... og hvem får noget ud af det?

Han hyrer vel bare nogle polske arbejdere og klær dem ud som
veterinærsygeplejesker, og fortsætter med at lege dyrlæge??

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : AEK

Dato : 18-11-02 19:51

> [...]

> Har lige fået en mail fra Karin Clausen DB's "mand"
> i JBH's område, der har åbenbart også været noget om ham i radioen

Man må sige, at det kører ikke så godt for kære JBH længere - øv altså
)))

/ Anya

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-11-02 09:28

Århhh jeg får helt dårlig samvittighed, han er jo bare
en forfulgt uskyldighed, stakkels pus **BVADRR*