Indvendige baggrunde
Fra : Henrichsen

Dato : 18-11-02 00:36

Har set billeder af fantastiske "sten" baggrunde, der går fra
bund til top i akvariet.
Er det nogle man kan købe, eller er det hjemmelavet.
Flot, så det ihvertfald ud...og tungt...

Martin.

Fra : Carsten Gall

Dato : 18-11-02 09:26

Henrichsen <mkhenrichsen_@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dd8290b$0$61657$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Har set billeder af fantastiske "sten" baggrunde, der går fra
> bund til top i akvariet.
> Er det nogle man kan købe, eller er det hjemmelavet.
> Flot, så det ihvertfald ud...og tungt...

Ja, det er nogen som man kan købe færdige, klare til at blive sat i
akvariet.
De findes i forskellige størrelser og lige så forskellige priser.Men
fælles for alle er at der er
ganske dyre.
De vejer ikke noget særligt, da de er lavet af polyesterskum.

Kig på http://www.cichlidecentret.dk/ han har Back to Nature baggrunde

Der findes også et dansk firma der hedder Pangea som laver nogle meget
flotte baggrunde,
Carstens dyrehandel i Ålborg har haft dem, kan ikke lige huske Carstens
hjemmeside.

Carsten

Fra : Christer

Dato : 18-11-02 09:35

<SNIP>

> Carstens dyrehandel i Ålborg har haft dem, kan ikke lige huske Carstens
> hjemmeside.
>

> Carsten

Her er link til Carstens dyrehandel:
http://www.carstens-dyrehandel.dk

Mvh
Christer

Fra : Christer

Dato : 18-11-02 10:04

<SNIP>

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 18-11-02 09:24

http://www.on-the-rocks.se/

Fra : Brizz

Dato : 18-11-02 17:02

> Har set billeder af fantastiske "sten" baggrunde, der går fra
> bund til top i akvariet.
> Er det nogle man kan købe, eller er det hjemmelavet.
> Flot, så det ihvertfald ud...og tungt...

Kig på min hjemmeside. Der er billede af min egen hjemmelavede baggrund i
"sten" look. Den vejer heller ikke synderligt meget da den er lavet af
flamingo og Alfix(flise mørtel)

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk