Datakabel
Fra : Plesner

Dato : 17-11-02 23:30

Jeg har for nylig anskaffet mig en Siemens C55 og kan forskellige steder på
nettet og i den medfølgende dokumentation læse, at man kan anskaffe sig et
datakabel til at forbinde telefonen med en computer.

Dette er måske et dumt spørgsmål, men er der ikke en venlig sjæl, der kan
fortælle mig, hvad jeg skulle kunne bruge dette til ?

Plesner

Fra : Søren Blom

Dato : 17-11-02 23:54

"Plesner" <you@wish.net> skrev i

> Dette er måske et dumt spørgsmål, men er der ikke en venlig sjæl, der kan
> fortælle mig, hvad jeg skulle kunne bruge dette til ?

Nu kender jeg ikke lige din telefon. Men her i huset har vi Ericsson
telefoner, med et datakabel kan vi redigere telefonbogen i telefonen på
computeren, lægge nye logoer ind, nye ringetoner, bruge telefonen som model
sammen med en bærbar computer (hvilket er dyrt og langsomt)

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-11-02 16:28

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in news:ar96mv$2aq$1@sunsite.dk

> [...]
> telefonbogen i telefonen på computeren, lægge nye logoer ind,
> nye ringetoner, bruge telefonen som model sammen med en bærbar

Og det samme kan man på C55 - og stort set alle andre telefoner af
nyere dato.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : per

Dato : 19-11-02 12:39

Min kører indfra rød , men det fungerer på samme måde som datakabel, og jeg
bruger den især til at opdatere min kalender med.
Så slipper jeg for at rende rundt med en pda.

Mvh Per-nille