Link på billede
Fra : Søren V. Lassen

Dato : 17-11-02 22:56

Hej

Jeg sidder lige og leger lidt, og vil egentlig gerne have at man
på min side http://www.thallish.dk indsætter et almindeligt link
- href - oven på de to billeder jeg har indsat... Er dette
muligt?

Hilsen Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 17-11-02 23:11

Søren V. Lassen wrote:
> [...]
> på min side http://www.thallish.dk indsætter et almindeligt link
> - href - oven på de to billeder jeg har indsat... Er dette

hvis jeg har forstået dig ret så er det bare at sætte billedet ind i
a-tagget i stedet for teksten...

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 18-11-02 00:16

Søren V. Lassen <aquila@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
> på min side http://www.thallish.dk indsætter et almindeligt link
> - href - oven på de to billeder jeg har indsat... Er dette

På adskillige måder. Jeg vil nok anbefale at bruge knapperne som
baggrundsbillede på dit link, fx:

style="display:block;
width:127px;
height:28px;
text-align:center;
vertical-align:middle;
background-image:url('../grafik/Menu Start.gif');
color:white;">
Klik her!</a>

(der skal nok fiffles lidt med placeringen af teksten).

Ved at bruge billedet som baggrund kan man også nemt
skifte det når musen peger på det med udelukkende CSS.

/L

Fra : emil felix franz

Dato : 18-11-02 17:49

Jeg hved det dæsvere ikke men prøv her neuroman@ebvum.dk der er
jeg sikker på du kan få hjælp på under Fem minuter....

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-11-02 17:56

emil felix franz <emil_felix@hotmail.com> skrev dette i

> Jeg hved det dæsvere ikke men prøv her neuroman@ebvum.dk der er
> jeg sikker på du kan få hjælp på under Fem minuter....

Hjælp til hvad?

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelsen bliver væsentlig reduceret