Nikolai & Julie (dansk tv serie)
Fra : Brian K

Dato : 17-11-02 22:23

Hej

Er der ikke en der har optaget Nikolai & julie her til aften ?
(gerne en som bor inden for 10 - 15 km fra Glostrup)

Jeg har lovet min datter at jeg ville optage den så hun kunne se den morgen
aften, og jeg lavede en fejl så den ikke blev optaget ! (så jeg står til
skideballe imorgen) HJÆLP !

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 17-11-02 22:27

Ps. Min email er briank@image.XX

XX = dk

mvh
brian

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-11-02 22:28

On Sun, 17 Nov 2002 22:23:23 +0100, "Brian K" <brian@nospam.com>
wrote:

> [...]
>aften, og jeg lavede en fejl så den ikke blev optaget ! (så jeg står til

Bliver genudsendt torsdag aften.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 18-11-02 10:45

Hej igen

Dusør gives hvis jeg kan afhente en kopi IDAG !
(evt også medbringe et nyt bånd i bytte med det gamle)
HASTER

Mvh
brian