Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
flashram... olympus/uoriginalt
Fra : Morten Nielsen

Dato : 02-03-01 10:24

Hejsa gruppe

Jeg har mig et Olympus Camedia c-860L som jeg er rigtig glad for. Jeg kunne
dog godt tænke mig at få noget mere ram til det.
Er der nogen der har erfaring med uoriginal flashram ?? Det er meget
billigere end olympus-ram... jeg har kigget lidt på www.edbpriser.dk, men
ved ikke om det er helt kompatibelt.

Er der nogen der ved noget om det ???

Mvh.
Morten Nielsen

Fra : The Webcat

Dato : 03-03-01 15:55

Så skal du jo nok ikke købe på nettet.

Fra : Henrik

Dato : 03-03-01 16:44

"Morten Nielsen" <molle@bitnisse.dk> wrote in message
> [...]
> dog godt tænke mig at få noget mere ram til det.
> Er der nogen der har erfaring med uoriginal flashram ?? Det er meget

Flashram er Flashram. I praksis er der ingen forskel.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 04-03-01 17:06

Fjong.
Takker for info. Har bestilt.

Morten

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 04-03-01 17:16

> [...]
> dog godt tænke mig at få noget mere ram til det.
> Er der nogen der har erfaring med uoriginal flashram ?? Det er meget

Der er de forskellige typer .. SmartMedia, CompactFlash, MemoryStick etc, men hvis du ellers sørger for at købe den type der passer
til dit kamera er du kørende.

Dog har fx Olympus bygget deres kameraer sådan, at visse funktioner ikke virker, hvis ikke det er et originalt Olympus kort, der
sidder i kameraet - fx Panorama-funktionerne.

mvh Steffen