Mists of Avalon
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-11-02 21:02

Sad lige og så den 3 timer lange miniserie i går.

Den var overraskende god. Det er en fordel hvis man har læst Marion Zimmer
Bradleys murstensroman først, men jeg tror de fleste vil kunne lide den
alligevel. Specielt hvis man er til fantasy og riddere.

Bradleys udgave om Kong Arthurs saga er set gennem kvindernes øjne, men der
er alligevel nogle gedigne sværdkampe o.lign. med. Rollebesætningen er også
udmærket. Anjelica Huston og Joan Allen er udmærkede og faktisk er Julianna
Margulies (kendt fra ER) rigtig god som Morgan le Fay. Hun har det rette
eksotiske og vemodige ansigt.

En klar anbefaling herfra, hvis man kan lide legenden om Kong Arthur.

Mark Thomas Gazel

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 17-11-02 23:20

Mark Thomas Gazel skrev i en meddelelse...
> Sad lige og så den 3 timer lange miniserie i går.

OK, men nu mangler du bare lige at nævne, HVOR du så den? (eller hvordan)

-- HEJ
..................nyder en god gang spænding.................

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-11-02 23:30

Henrik 'Egern' Jensen <cj_egern@mail1.stofanet.dk> skrev:

> OK, men nu mangler du bare lige at nævne, HVOR du så den? (eller
> hvordan)

Den går ikke i biffen. Du kan leje den ned i den lokale videopusher, købe
den på dvd eller, hvis din moral tillader det, finde den på en af
p2p-tjenesterne.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.