MS Windows
briani 27239
hvor finder jeg opdateringerne fra windows
Fra : Henrik debel hansen

Dato : 17-11-02 19:55

jeg skal have formateret min HD og geninstalleret Windows xp igen - Men hvor
kan jeg finde de på nuværende tidspunkt installeret downsloads af div.
opdateringer, således jeg kan brænde dem over på en cd. Så er jeg fri for at
bruge tid og penge på det i den nye installation.

Fra : Ole C

Dato : 17-11-02 22:16

Henrik debel hansen skrev blandt andet:

> [...]
> downsloads af div. opdateringer, således jeg kan brænde dem over på
> en cd. Så er jeg fri for at bruge tid og penge på det i den nye

Hent SP1 i den fulde version - ca. 130 Mb - og installer den. Derefter er
der kun et par småting at hente på Windows Update.

--
vh
Ole C

Fra : [DK]XoDeus

Dato : 18-11-02 14:18

De opdateringer der findes på Microsofts websted skal installeres i en
speciel rækkefølge, så det er slet ikke optimalt at gemme dem til senere.
Men ellers kig i c:\windows\Windows Update Files\

Fra : Ole C

Dato : 18-11-02 20:51

[DK]XoDeus skrev blandt andet:

> De opdateringer der findes på Microsofts websted skal installeres i en
> speciel rækkefølge, så det er slet ikke optimalt at gemme dem til
> senere. Men ellers kig i c:\windows\Windows Update Files\

- og for at slippe for bøvl, er det sandsynligvis langt nemmere at hente den
fulde udgave af SP1, selvom det tager lidt tid at hente den.

Er der i øvrigt ikke noget om at man kan få SP1 på en CD fra Microsoft?

--
vh
Ole C