Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Laver du hjemmesider med billeder på?
Fra : Michael Fray

Dato : 02-03-01 10:10

Hej alle,

Jeg håber det er ok med denne lille reklame her

Jeg skriver her fordi jeg tror at der er en del mennesker i denne
nyhedsgruppe der arbejder med billeder eller hjemmesider med billeder på.

Jeg selv har lavet hjemmesider med op til ca. 1000 billeder på. Enhver der
har prøvet det, ved at det tager en god del tid!?

Jeg blev ret så træt af at skulle bruge flere forskellige programmer inden
jeg kunne se det færdige resultat. SÅ jeg lavede mit eget program. Det kan
og gør faktisk det hele.

Det håndterer alt fra kopiering + omdøbning af dine billeder, så genererer
det thumbnails (småbilleder), så html-siderne til alle billederne og til
sidst en forside til alle de underliggende sider. Programmet holder også
styr på hvilke sider der er nye og hvilke der er opdaterede. (Illustreres
med nye / opdaterede-billeder man selv vælger).

Det er ingen skumle tanker med dette indlæg. Jeg vil faktisk bare gerne dele
mit program med hvem der end måtte have brug for det.

Programmet er gratis og kan hentes på min hjemmeside, på:
http://www.linkup.dk/gallery

Der kan du også finde en koplet gennemgang af brugen af mit program. (På
engelsk!)

Har du spørgsmål eller gode forslag til programmet vil jeg meget gerne have
dem på min mail: mf@linkup.dk

Med venlig hilsen

Michael Fray, Forfatter af WebWizzard - Gallery