Almodovar på DR2 i aften
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-11-02 18:05

Hejsa
Husk 'Kødet skælver' (Carne tremula)
på DR2 kl. 20.40.
Fremragende film

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-11-02 19:23

Morten Bowman Hansen skrev:
> Husk 'Kødet skælver' (Carne tremula)
> på DR2 kl. 20.40.
> Fremragende film

Hm. Jeg så den i biografen og fandt den uinteressant. Jeg vil derfor
undlade at se den igen. Hvad er det fremragende ved den i dine øjne?

Til gengæld brugte jeg eftermiddagen på tre timers Fellini, og så må
jeg vel være undskyldt?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-11-02 21:00

On Sun, 17 Nov 2002 19:22:52 +0100, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote:

>Hm. Jeg så den i biografen og fandt den uinteressant. Jeg vil derfor
>undlade at se den igen. Hvad er det fremragende ved den i dine øjne?

Nu er jeg lidt af en Almodovar-freak sp måske jeg er inhabil
Jeg synes dens styrker er farverne, temperamentet og historien. Og så
Almodovar's evne til altid at caste genialt imo.
Den spanske arketyper som bla. jalousi og seksualitet bliver formidlet
fremragende i mine øjne.

>Til gengæld brugte jeg eftermiddagen på tre timers Fellini, og så må
>jeg vel være undskyldt?

Morten
morten@bowman.dk