Kædereaktioner :-)
Fra : Helle Andersen

Dato : 17-11-02 17:58

Jeg har jo fået denne hersens nye killing i fredags - og
måske er det netop lugten af ny kat i huset, der lørdag fik
Eika til at gå i løbetid.

Eika blev isoleret, så ikke Kesto parrer hende og giver
hende ægløsning for tidligt, så jeg ikke kan sende hende til
parring.

Kesto er dog ikke helt klar over, at han er kastrat. Han
går og BRØLER de yndigste og meget høje
hankattesange - hele tiden. Og når han er færdig med
sangen, starter han lige forfra

Chabél tænder helt vildt på hankattebrøl (nej, spørg ikke
om mer') og hopper på Kesto og forsøger at parre han,
så snart han synger for Eika.

Eika, der ellers normalt er stille i sine løbetider, føler trang
til at fortælle Kesto, hvor det lige er hun er, så hun kurrer,
miauer og går sig til - alt imens hun gnider sig kælent op
ad Tia - som vælter

Lille Chance tror sikkert, at hun er kommet til det rene
galehus og futter lystigt rundt og opsøger de andre katte -
højt knurrende. Meget forvirrende.....hmmmm.......

Og jeg ? Tja, snart sidder jeg sikker i et hjørne monotont
rokkende frem og tilbage og gentager for mig selv: "Det er
sjovt, at være opdrætter, det er sjovt, at være
opdrætter........"

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Inger Kaya

Dato : 17-11-02 18:06

<klip>>
Og jeg ? Tja, snart sidder jeg sikker i et hjørne monotont
>rokkende frem og tilbage og gentager for mig selv: "Det er
>sjovt, at være opdrætter, det er sjovt, at være
>opdrætter........"
<klip>

ja ja kunne ikk lade være at trække på smile båndet over ovenstående
bemærkning. Men håber der snart du får "normale" tilstande igen i
huset.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-11-02 19:45

"Det er
> <klip>
>
> ja ja kunne ikk lade være at trække på smile båndet over ovenstående
> bemærkning.

Jeg kunne heller ikke lade være med at smågrine over den, hvilket egentligt
er lidt underligt, for det er kun 2 dage siden tilstanden var sådan her i
huset.

.... Konklusionen til Helle må være "Det ER sjovt at være opdrætter" ...
for jeg grinede da af din bemærkning
....måske jeg ikke havde samme humor i sidste uge ... men hva', man har vel
lov til at ændre sig lidt *LOL*

Jeg føler med dig!
--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 18-11-02 00:17

Inger Kaya <Tumling111@gmx.net> skrev i
> [...]
>
> ja ja kunne ikk lade være at trække på smile båndet over ovenstående
> bemærkning. Men håber der snart du får "normale" tilstande igen i

Hej Inger.

Helle har Aby'er. Så _er_ den slags helt normalt.

Mvh. Lars Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-11-02 18:36

> [...]
> rokkende frem og tilbage og gentager for mig selv: 'Det er
> sjovt, at være opdrætter, det er sjovt, at være

LOL! Det ER da sjovt at være opdrætter - især med en fertil hankastrat i
huset

Tillykke med den lille ny, som jeg slet var klar over, du havde planer
om at få... *føler mig lidt udenfor* Hvor er hun fra? Hvilken farve er
hun? Hvornår kan vi se billeder?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Andersen

Dato : 17-11-02 19:26

"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke med den lille ny, som jeg slet var klar over, du havde planer
> om at få... *føler mig lidt udenfor*

Du skal ikke føle dig udenfor - du skal bare følge med i
killinge-nusser-forum'et på DeKatten
Men der er ikke rigtig nogen, der har vidst noget om
Chance, så du er ikke gået glip af noget

> Hvor er hun fra?

Hun er fra AbyRivers og er efter Murteza Montana of
AbyRivers & AbyRivers Sun of Bali.

> Hvilken farve er hun?

Vildfarvet.

> Hvornår kan vi se billeder?

Så snart du kigger her
http://kattenet.dk/chance.html

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-11-02 19:48

> [...]
> Men der er ikke rigtig nogen, der har vidst noget om
> Chance, så du er ikke gået glip af noget

> Hun er fra AbyRivers og er efter Murteza Montana of

Tak for oplysningerne Du har vist også fået privat mail med
killingenussetilbud

Fra : N/A

Dato : 17-11-02 19:48

Fra : AEK

Dato : 17-11-02 20:04

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Og jeg ? Tja, snart sidder jeg sikker i et hjørne monotont
> rokkende frem og tilbage og gentager for mig selv: "Det er
> sjovt, at være opdrætter, det er sjovt, at være
> opdrætter........"

*LOL*
Fed bemærkning, lattermusklerne blev lige rørt

/ Anya

Fra : Hanne Dahl

Dato : 17-11-02 21:59

Hej Helle.

Når nu killingen har så positiv virkning på Eika og andre. )
Så er jeg helt sikkker på at Lars vil elske at låne "damen"*LOL*
For Bambie må da næsten også kunne blive påvirket, tror du ikke *S*
Eller måske skal vi bare komme og får en duft prøve med hjem*LOL*

Man må jo være lidt positiv,når nu Louis stadig har hans manddom endnu.

Klillingenusseren Hanne

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-11-02 05:22

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Og jeg ? Tja, snart sidder jeg sikker i et hjørne monotont
> rokkende frem og tilbage og gentager for mig selv: "Det er
> sjovt, at være opdrætter, det er sjovt, at være
> opdrætter........"

Naaja jeg kan bare ikke lade vaere...*S*
Det er sjovt at laese om opdraettere, det er sjovt...:hop:

Og saa naturligvis tilykke med den nye killing..

Gad vide om Evalotta ogsaa begynder lige nu.. for saa.....*S*
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa