Skærme
Fijala 3554
Samsung skærm <- det eneste som "rykker" (~
Fra : Thomas Krath

Dato : 17-11-02 17:06

Hej NG!

Jeg overvejer STÆRK er investere i en ny skærm, da min nuværrende KFC 15"
CromaClear (osv.) ikke heelt følger dagens std... mere.

Jeg har kigget lidt på trådene i denne NG, og det lader til at Samsung, er
det eneste rigtige at købe? Min lillebror har en Samsung SyncMaster 959NF
19" skærm, som giver et knivskarpt billede (IMO), og dette gælder i alle
opløsninger. Den er jeg blevet MEGET imponeret over.

Det jeg søger er en skærm som kan køre en opløsning mellem 1200x1024 -
1600x1200 @ min. 75 Hz. Jeg vil meget gerne ha' en 17"-19" skærm,
alternativt en fladskærm som kan køre lign. opløsninger. Prisniveauet må
ikke overstige 3.000 kr. og jeg har kigget på edbpriser.dk, men jeg synes de
alle minder om hinanden?

Håber at I har tid/lyst til kort at give mig nogle råd til mit indkøb?

--
Mvh/Thomas Krath
AMD XP1700, GeForce 2 GTS

Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-11-02 23:41

"Thomas Krath" <tkrath@REMOVESTHIShotmail.com> wrote in

> [...]
> blevet MEGET imponeret over.
>
> Håber at I har tid/lyst til kort at give mig nogle råd til mit

Hvis du tør købe brugt er der en der har en 900NF (forgængeren til
959NF) til salg til HBO 1200 kr inde i dk.marked.privat.edb. Det var
måske værd at tjekke ud.

Mvh
Flemming

PS: Jeg har selv arbejdet ved 8-10 forskellige 900 NF'ere på Aalborg
Universitet, og de har alle været tilsluttet et G400 grafikkort og har
alle haft et rigtig godt billede. Ikke helt så godt som min egen
Viewsonic p95f, eller min kammerats Sony G420, men det er meget tæt på.

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-11-02 22:03

> Hvis du tør købe brugt er der en der har en 900NF (forgængeren til
> 959NF) til salg til HBO 1200 kr inde i dk.marked.privat.edb. Det var
> måske værd at tjekke ud.

Ok.. tak!

> [...]
> alle haft et rigtig godt billede. Ikke helt så godt som min egen
> Viewsonic p95f, eller min kammerats Sony G420, men det er meget tæt

Perfekt.. dejligt med noget baggrund for udtalserne

--
Mvh/Thomas Krath
http://nissan.tkrath.dk - Almera GTi @ 159hk/186nm [SÆLGES]

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk