mobil udelukkende til sms?
Fra : Steen

Dato : 17-11-02 15:08

Hejsa

Jeg så en film for et stykke tid siden, hvor der blev benyttet et display
med tastatur, altså en slags mobiltelefon man ikke kan telefonere med (?),
en sender/modtager til sms'er!

Kan den slags fås herhjemme...og hvor?

Takker

Steen

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-11-02 15:20

Steen wrote:
> Jeg så en film for et stykke tid siden, hvor der blev benyttet et
> display med tastatur, altså en slags mobiltelefon man ikke kan
> telefonere med (?), en sender/modtager til sms'er!
> Kan den slags fås herhjemme...og hvor?

Hvis det er sådan en her du tænker på:
http://direct.motorola.com/dns/Phone_Features.asp?country=DNK&language=DNS&p
roductid=6957

Har jeg set at posthusene en overgang har haft dem, ved ikke om de har dem
stadigvæk

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Ret fejlen med http://home.chello.no/bmork/oefix.exe
-Brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk eller www.books4sale.dk

Fra : Basic Electronics

Dato : 17-11-02 15:31

Hej, Siemens sx45 kan også det der, plus en masse mere.
MVH JanusOlsen

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 28-11-02 00:00

"Steen" <ctrl-alt-del@softhome.net.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med tastatur, altså en slags mobiltelefon man ikke kan telefonere med (?),

hmmmm tror du ikke det var en pager du så ? altså en af de mere avancerede
slags, hvor man kan svare ... de er ret populære i USA.
herhjemme har pagingsystemerne kun været eenvejs.. altså TIL pageren..

/keld