MS Windows
briani 27239
Windows opdate
Fra : bianchi

Dato : 17-11-02 14:09

Problemer med windows update.Der står at webstedet windows update er
blevet opdateret.Jeg skal endvidere opdatere min version
af programmet ved at klikke på opdater nu. OK HELT FINT. Men når jeg
har gjordt dette får jeg nøjagtig samme meddellelse
igen at jeg skal opdatere nu.Hva i hele hulen gør jeg?
Mit operativsystem er windows xp pro.
PS jeg har muligvis stillet det samme spørgsmål før men jeg kan ikke se
det nogen steder.
PÅ forhånd tak. Bianchi

http://www.kandu.dk/

Fra : B.R.

Dato : 17-11-02 17:38

bianchi wrote:
> [...]
> Mit operativsystem er windows xp pro.
> PS jeg har muligvis stillet det samme spørgsmål før men jeg kan ikke

Jeg får nøjagtig samme meldinger og har også win XP pro DK

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002