nu har ventet i 15 minutter
Fra : gitte

Dato : 17-11-02 14:06

og kan stadig ikke se mit spørgsmål, undskyld hvis det kommer 2 gange.

Jeg har lige installeret frontpage 2002, jeg bruger bl.a. dette program til
at lave brevpapirer, efter jeg har installeret denne nye version, kan jeg
pludselig ikke få vist det færdige resultat i frontpage, den kommer hele
tiden med fejlmeddelelser, og det har noget med popup-delen af scripterne at
gøre, er der mon nogen der ved, hvilke indstillinger jeg mangler for at
kunne dette. (jeg kan se, når jeg køre fejl-editoren, at den hele tiden
stopper ved objpop osv.)

her er et link til et af de scripter, som jeg ikke længere kan se via
fremvisningen i Frontpage, men hvor jeg er nødt til at få det vist i en
webbrowser. Det er meget besværligt )

http://www.flexit-design.dk/akvarium.htm

gitte

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-11-02 23:06

"gitte" <gm@it.dk> skrev :

>og kan stadig ikke se mit spørgsmål, undskyld hvis det kommer 2 gange.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men anbefale
dig at bruge dtext.news.tele.dk til textgrupper, dem kører langt
bedre end news(.inet).tele.dk, da den ikke er belastet af binære
grupper.

Fra : gitte

Dato : 18-11-02 17:32

> [...]
> dig at bruge dtext.news.tele.dk til textgrupper, dem kører langt
> bedre end news(.inet).tele.dk, da den ikke er belastet af binære

tak for din oplysning ... jeg havde nu håbet på et svar

gitte

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 18-11-02 18:07

gitte escribió:

> tak for din oplysning ... jeg havde nu håbet på et svar

Jeg kan desværre heller ikke hjælpe med dit spørgsmål, men kan dog oplyse,
at jeg kan se resultatet i fp2002 i vista previa. Der kommer to
fejlmeddelelser, 1) linie 249, fejl: adgang nægtet og - hvis man prøver at
åbne akvariet 2) linie 371, fejl: 'fs' er nul eller er ikke et objekt
(oversat fra spansk).
thomas

Fra : gitte

Dato : 18-11-02 22:37

> [...]
> fejlmeddelelser, 1) linie 249, fejl: adgang nægtet og - hvis man prøver at
> åbne akvariet 2) linie 371, fejl: 'fs' er nul eller er ikke et objekt

tak Thomas, sådan havde jeg også set det, men jeg ved at de tidligere
versioner af frontpage kan vise det uden fejlmeddelelser, så et eller andet
skal indstilles i 2002, jeg ved bare ikke lige hvor og hvad ... og dette
brevpapir et ikke det eneste, det var bare et eksempel jeg lagde op.
gitte