Skærme
Fijala 3554
Zyxel Prestige 642R
Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 17-11-02 11:44

Hejsa
Jeg har probs med min Zyxel Prestige 642R som cybercity har sendt mig. Jeg
kan ikke sende filer vha. DCC i mIRC og andre IRC-programmer. For at bruge
DCC-Send kræves det at man åbner for et antal porte (svarende til det antal
DCC-forbindelser man ønsker at kunne benytte samtidigt), og jeg har routet
port 5000 til min IP. Derefter har jeg fortalt mIRC at første DCC-port er
5000 og sidste er 5000 -- men det virker ikke!
Har en kammarat der også har cybercity, blot med en anden router -- og hans
DCC-Sends virker fint. Desuden kan han telnette sin router, og det kan man
vel ikke med Zyxel 642R? Jeg hader det forbandede HTML-baserede
konfigurations-værktøj!
Håber i kan hjælpe.

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 17-11-02 15:02

Martin Lund Kristiansen wrote:
> Jeg har probs med min Zyxel Prestige 642R som cybercity har sendt mig.
[snip]

Hvad har det med skærme at gøre?

FollowUp-To sat til dk.edb.netvaerk

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 17-11-02 16:30

ups... kom lige til at sende til en forkert newsgroup... sker ikke igen :)