F(v)andango
Fra : Jan Pedersen

Dato : 17-11-02 11:42

Er der nogen som ved noget om den danske gruppe
vandango.
jeg snakkede med en af mine bekendte som mente at forsangeren var død
stemmer det ?

copy@fald.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-02 13:09

"Jan Pedersen" <copy@fald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vandango.
> jeg snakkede med en af mine bekendte som mente at forsangeren var død

Var forsangeren ikke Anne Grete, og jeg har da ikke hørt om at hun skulle
være afgået ved døden. Indrømmet, det er længe siden jeg har hørt noget om
dem, så der kan jo være kommet nye til i mellemtiden.

Hilsen Benny

Fra : Jacob E

Dato : 17-11-02 14:05

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> wrote in message

> Var forsangeren ikke Anne Grete, og jeg har da ikke hørt om at hun skulle
> være afgået ved døden.

Anne Grete er korrekt, og jeg mener heller ikke at hun skulle være død.

Mvh Jacob

Fra : Dorte Larsen

Dato : 18-11-02 21:27

Største hit er vist: I Hjørner og kroge
MVH Bo Larsen

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 24-11-02 17:59

"Dorte Larsen" <dorte.larsen@adr.dk> skrev i

> Største hit er vist: I Hjørner og kroge

Den kender jeg ikke - jeg ville gætte at største hit var "Ulvetider"

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <hhtp://salg.4952.dk>