MS Windows
briani 27239
Servicepack = PROBLEM
Fra : Onix

Dato : 17-11-02 01:20

Hej NG !

Jeg har fået ny HD og instal .WIN 2 K , og i god mening kørt Windows
updates....men nu prøver den at starte windows og slår så over i blå skærm
med "C0000221, system Roota/system32/nddll.dll"

Er der nogle der ved hvad der sker ?

Jeg har formater igen og geninstall Win 2000 og under opdatering = samme
problem !! Det er vist under Servicepack 3 der går skævt !

Er der nogel der kan hjælpe ? hvad kan det være ?

mange venlige hilsener
ONIX

Fra : René Prebendorf

Dato : 17-11-02 07:33

"Onix" <3kantsomr@fjernofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> updates....men nu prøver den at starte windows og slår så over i blå skærm
> med "C0000221, system Roota/system32/nddll.dll"

Hej efter en hurtig søgning på Google.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q314474

Håber at det hjælper dig videre.

Hilsen René

Fra : Onix

Dato : 17-11-02 09:40

tak Rene *S*

P.s.: Jeg må tli at vænne mig til at anvende Google noget mere *S* men mange
tak for hjælpen, så må jeg finde ud af om det er noget hardware den er gal
med

Onix

Fra : René Prebendorf

Dato : 17-11-02 09:43

> [...]
mange
> tak for hjælpen, så må jeg finde ud af om det er noget hardware den er gal

Efter hvad jeg får ud af det, er det en driver den er gal med.

Venligst René

Fra : Onix

Dato : 17-11-02 10:16

Hej Rene !

Ja det er vist rigigt nok, men jeg er lidt på bar bund hvor jeg skal starte
og slutte i det her "genopretningsprojekt" - er der drivere til ???? den er
galt med ? hmm.....jeg må vel prøve at installere alt sofware ind
igen.....men foreløbig tak for hjælpen*S*

Fra : René Prebendorf

Dato : 17-11-02 13:55

> [...]
er
> galt med ? hmm.....jeg må vel prøve at installere alt sofware ind

Ellers kan du prøve at fjerne alt så du kun har harddisk skærmkort tilbage
og så prøve at installere igen, derefter kan du montere resten, men en del
af gangen så burde du finde synderen.

Hilsen René