MS Windows
briani 27239
Filoversigt
Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 16-11-02 21:36

Jeg håber, at det er den rigtige nyhedsgruppe at spørge i
Kan det lade sig gøre at lave en oversigt over udvalgte filer, der fx ligger
i forskellige mapper? Oversigten skal kunne udskrives.
Jeg bruger Windows 98
Vh.
Kitt Søndergaard

Fra : One Fat Ugly Knob

Dato : 16-11-02 22:04

Brug HyperSnap til at tage et screenshot...?

Mvh,
OFUK

Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 16-11-02 22:32

Jeg kan selvfølgelig lægge en kopi af alle de filer, jeg har udvalgt, over i
mappe oprettet dertil. Men hvordan udskrives så filnavnene i den mappe?
Hyper-snap - hvad er det? Er det et printscreen?

Vh.
Kitt Søndergaard

Fra : Madsen

Dato : 16-11-02 22:43

Kitt Søndergaard skrev:

> Jeg kan selvfølgelig lægge en kopi af alle de filer, jeg har
> udvalgt, over i mappe oprettet dertil. Men hvordan udskrives så
> filnavnene i den mappe?

Mon ikke tråden 'udskrivning af filstruktur?' fra d. 12/11 her i
gruppen kan lede dig på sporet?

Madsen.

Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 17-11-02 01:10

Tak for rådene. Efter at have siddet og rodet med DOS, hvor jeg ikke længere
kunne huske kommandoerne (så jeg måtte have fat i min gamle bog om DOS), og
efter at have downloadet et anbefalete program, som jeg desværre ikke kunne
få i gang, slog det mig pludselig, at gode gamle Windows Commander er
velegnet. Windows Commander har jeg, da jeg bruger den til at sende
hjemmesider med, men den er faktisk meget allround og kan anbefales.
Tja - engang imellem må man over åen efter vand
Vh.
Kitt Søndergaard