Nokia 3310 med SW version 4.45 slukker?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-11-02 19:56

Min lillesøster har en Nokia 3310 som er begyndt at slukke af sig selv,
selvom batteriet er ladet helt op. Den gør det oftest mens hun snakker
i den, men også når den bare ligger for sig selv.

Jeg har selv en Nokia 3310 som gav problemer med den mefølgende
software der var version 5.47 så vidt jeg husker, men med SW version
5.57 som jeg fik den opgraderet til på garantien fungerer den fint.

Mit spørgsmål er om det at en Nokia 3310 slukker i utide kan skyldes
den gamle software version, eller om det nærmere er batteriet man skal
rette blikket imod.

Er der nogen der har oplevet noget tilsvarende, og hvordan fik i det
repareret?

Mvh.
Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-11-02 19:57

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> [...]
> software der var version 5.47 så vidt jeg husker, men med SW
> version 5.57 som jeg fik den opgraderet til på garantien fungerer

De problemer jeg oplevede havde ikke noget med at den slukkede i tide
og utide at gøre - så det er ikke et relateret problem jeg selv
oplevede, derfor spørger jeg her i gruppen.

Mvh.
Flemming

Fra : ">> Joe

Dato : 17-11-02 12:48

On Sat, 16 Nov 2002 18:55:35 +0000 (UTC), Flemming Joensson
<joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote:
prøv at bytte batteri med hende i nogle dage..... da min 3310 begyndte
med det var det batteriet.... jeg prøvede at få skiftet SW. men uden
held.... så jeg ofrede et nyt batt. fra t-hansen til 198... og så var
der BINGO.11
mvh. Joe