Newbie Q: UT2K3 online ?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 16-11-02 19:11

Er der en howto på nettet, der beskriver hvordan jeg kommer igang med online
UT2K3, eller er der én hér der vil beskrive fremgangsmåden??

/Stig

--
* SuSE Linux 8.0 Prof, KDE 3.0.5, GeForce2 MX-200 *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 256mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-11-02 19:28

Stig Mogensen wrote:
> Er der en howto på nettet, der beskriver hvordan jeg kommer igang med online
> UT2K3, eller er der én hér der vil beskrive fremgangsmåden??

Jeg er lidt i tvivl om hvilket niveau du spørger på, men kort fortalt så
er det blot at starte spillet og vælge en server som der er andre
spillere på og hvor din ping er lavest muligt.

Hvis du prøver at konkretisere lidt mere vil det nok være lettere at
hjælpe, og så bør du nok spørge i gruppen dk.spil.computer.f-p-s.unreal
for det er i den grupppe spørgsmål om alle Unreal spil høre hjemme.

Mvh

Bruno