Online Kattetræf - stemning for det ???
Fra : Inger Kaya

Dato : 16-11-02 17:59

Vi er et par stykker som har talt om at det kunne være sjovt med et
nyt online kattetræf inden nytår... men hvordan gør vi det ???

Jeg har talt lidt med Jette om det da hun "plejer" at være torvholder
for os, men hun er desværre ret ophængt den næste tid.

Er der een som har den nødvendige viden som vil "tage" over i Jettes
plads midlertidigt el. hvordan ser det ud...?

Og er der overhovedet stemning for at vi mødes online igen ???

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Helle Nielsen

Dato : 16-11-02 18:12

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> wrote in message
> [...]
> plads midlertidigt el. hvordan ser det ud...?
>
> Og er der overhovedet stemning for at vi mødes online igen ???

Hejsa.

Jeg har desværre ikke den rette viden omkring det, så jeg kan ikke tage over
for Jette MEN jeg synes det ville være en alletiders ide! Synes det var
rigtig hyggeligt sidst.

Mvh Helle

Fra : Leyna

Dato : 16-11-02 18:30

On Sat, 16 Nov 2002 17:59:14 +0100, Inger Kaya <Tumling111@gmx.net>
wrote:

>Og er der overhovedet stemning for at vi mødes online igen ???

For os der ikke ved det, så ville det måske være en ide at fortælle
hvad det går ud på?
Eller skal det kun være for inderkredsen, som har været med før?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 16-11-02 19:17

<klip>
>For os der ikke ved det, så ville det måske være en ide at fortælle
>hvad det går ud på?
>Eller skal det kun være for inderkredsen, som har været med før?
<klip>

sorry.... men nej det skal da være for alle ville jeg da bestemt mene.
Men det går stort set ud på at vi mødes i en online chat hvor man også
kan snakke via microfoner .... altså det næst bedste når vi ikk alle
kan mødes fordi vi sidder lidt spredt rundt i landet.

Så snakker vi stort set katte på alle lede og kanter - er der nogen
som har spørgsmål el. problemer kan de tages op der... så kan de andre
prøve at svare ud fra egne effaringer.

Det er faktisk lidt sjovt at få sat stemmer på de andre inde i NG og
ansigt kan vi jo sætte på via Billede fra vores hjemmeside...

Håber jeg fik det fortalt i nogenlunde sammenhæng og uddybende nok.
Ellers må I andre lige supplere mig.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Leyna

Dato : 16-11-02 23:33

On Sat, 16 Nov 2002 19:16:45 +0100, Inger Kaya <Tumling111@gmx.net>
wrote:

> [...]
>kan snakke via microfoner .... altså det næst bedste når vi ikk alle
>kan mødes fordi vi sidder lidt spredt rundt i landet.

Okay, det lyder da som en go' ide, selv om jeg ikke har nogen microfon
sat til!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Denise

Dato : 16-11-02 23:28

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> plads midlertidigt el. hvordan ser det ud...?
>
> Og er der overhovedet stemning for at vi mødes online igen ???

Hej Inger
Hvis I finder ud af et system der virker, vil jeg godt være med. Men vi fik
da aldrig GCN til at virke ordentligt gjorde vi ? Men ellers kender jeg ikke
noget til online chat.
Hilsen Denise

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 17-11-02 00:10

Der findes et gratis program der hedder Paltalk hvor man kan lave en gruppe
hvor alle kan snakke sammen. Jeg bruger det til mine Amerikanske killinge
køber så vi kan snakke gratis sammen, man skal bare vælge b versionen da det
er den gratis udgave, der er lidt reklamer men ikke så mange og de genere
ikke snakken.

her behøver man ikke headset men hvis der er microfom på ens pc kan det også
bruges

Hilsen Sanne

Fra : Prinz Ali

Dato : 17-11-02 03:31

gamevoice det bruges sammen med MSN og det er det jeg bruger når jeg spiller
med venner

virker ret godt

-Ali