MS Windows
briani 27239
Delte filer -> Access Denied
Fra : Daniel Andersen

Dato : 16-11-02 17:47

Davs

Kører Win2k på en anden maskine på lokalnettet. Der ligger nogle ting, som
jeg streamer via netværket, som ligger krypteret. Problemet er, at alle de
nye filer der bliver lagt ind på dette krypterede drev ikke kan streames -
Jeg får en access denied når jeg prøver - Det kan heller ikke engang
kopieres ind. Har derfor midlertidigt sat FTP op på den, da den sagtens kan
kopiere disse nye filer - Windows kan bare ikke.

Jeg har prøvet andre delinger, andre brugere, genstart mm. men det er de
samme filer hver gang der ikke virker. Drevet er map'et som et netværksdrev,
og fungerer ellers fint.

Hvor kan problemet ligge? - At FTP virker tyder på at det er windows og ikke
krypteringen der skaber problemerne - Nogle gode råd eller en løsning?.

Mvh
Daniel-San