Indflytterdag
Fra : Fly Christensen

Dato : 16-11-02 16:49

Så kom der beboer i vores 160 liter aquarium. Der ser faktisk helt pænt
ud. Der mangler lidt planer, men de skal bare have tid til at vokse.
Selvom, at der faktisk er fisk i, så ser det lidt tomt ud, fiskene skal
også lige vokse lidt.
Mit spg? Det har jeg ikke. Jeg ville bare lige dele min glæde med et par
andre.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 16-11-02 17:53

Post endelig billeder, hvis du har nogle. Man kan aldrig få inspiration nok.

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-11-02 18:27

On Sat, 16 Nov 2002 17:53:02 +0100, "Thomas Schreiber - stall.dk"
<NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

>Post endelig billeder, hvis du har nogle. Man kan aldrig få inspiration nok.

Jeg har desværre kun et analogt kamera med 24 billeder i, så det tage
nok et stykke tid, før det bliver aktuelt. :-/

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 16-11-02 19:54

Så tag ud og købt et digicam som os andre.

/thomas

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-11-02 11:28

On Sat, 16 Nov 2002 19:54:25 +0100, "Thomas Schreiber - stall.dk"
<NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

>Så tag ud og købt et digicam som os andre.

Nu vil jeg jo gerne leve, så jeg kan få glædeaf mine fisk

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 17-11-02 11:52

Du kan et ok digicam for under kr. 3.000,-

/thomas

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 18-11-02 00:36

> [...]
> også lige vokse lidt.
> Mit spg? Det har jeg ikke. Jeg ville bare lige dele min glæde med et par

Jammen tillykke med at have fået fiskene sat i "spanden" :)........

Du er ikke den eneste som har noget at dele. Mine halvvoksne scalarer har
fået "reden" fuld af unger og fiser nu rundt og jager mine stakkels
corydoras maller, plus 2 andre scalarer jeg ikke kunne få fat i, da jeg
fjernede resten af banden...........
Det at ungerne kom nu, må jeg indrømme kom lidt bag på mig, for de "ældste"
af dem er knap og nab ½ år gamle, og har ikke gået sammen i karet i mere end
et par måneder (var bitte små da jeg fik dem), og jeg havde ikke helt troet
at de ville være i fuld gang med at danne par endnu :)

Men..... hvor lang tid går der fra æggene bliver lagt på, og til de klækkes
?????? Jeg opdagede ungerne ved en tilfældighed torsdag aften, og da "sad"
de endnu på bladet (jeg troede at det var noget snask som bevægede sig i
strømmen) I går aftes blev de fritsvømmende, og jeg tør ikke engang tænke på
hvor mange der er, og har ikke lyst til at tælle dem, før de når en
størrelse størrer......

Hilsen Ditte