Peoblemer med target
Fra : Nederbasse

Dato : 16-11-02 17:27

Hello
Jeg har et problem med en inkluderet fil på en asp side, filen er en menu
hvor alle targets er sat til _Self. ( <a href="admini.htm"
Target="_Self">Administration</a> )
Ligemeget hvad jeg prøver åbnes de linkede sider i et nyt vindue.
Hvad er der galt ?

Lars

Fra : Nederbasse

Dato : 16-11-02 17:30

For lige at komme alle wise guys i forkøbet: der skal stå Problemer med
target

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-11-02 17:41

Nederbasse skrev:

> [...]
> href="admini.htm" Target="_Self">Administration</a> )
> Ligemeget hvad jeg prøver åbnes de linkede sider i et nyt

Sidder din shift-tast fast? Har du et link til siden vi kan se?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Nederbasse

Dato : 16-11-02 17:48

>Snip
>
> Sidder din shift-tast fast? Har du et link til siden vi kan se?
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen

Nej og nej

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 16-11-02 17:57

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> [...]

_self (med småt) gør forskellen i explorer 5.5 (og muligvis andre)

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-11-02 18:10

Jesper Brunholm skrev:

> _self (med småt) gør forskellen i explorer 5.5 (og muligvis
> andre)

Interessant.

IE 6 og Opera 7 tolker _Self <> _self (target="_Self" åbner et nyt
vindue)

I Opera 6, Mozilla 1.2 og Netscape 6.2 er _Self = _self.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Nederbasse

Dato : 16-11-02 19:57

:

> [...]
> vindue)
>
> I Opera 6, Mozilla 1.2 og Netscape 6.2 er _Self = _self.

Jeps _self med småt rettede problemet
Tak for det.

Lars

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-11-02 18:16

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> writes:

> [...]
> Target="_Self">Administration</a> )

> Ligemeget hvad jeg prøver åbnes de linkede sider i et nyt vindue.

Godt spørgsmål. Hvilken browser bruger du, og må man se siden?
(hurtigere end at spørge om den validerer, hvilken DOCTYPE den har,
og tre ting man har glemt at spørge om :)).

Jeg ville prøve at skrive "target" og "_self" med lille, men det burde
ikke gøre nogen forskel med mindre du bruger xHTML. Almindelig HTML
skal være ligeglad med størrelsen af bogstaverne.

/L