MS Windows
briani 27239
Overtage en konto
Fra : cad@c.dk

Dato : 16-11-02 16:43

Hej derude

Jeg har taget C-drevet fra een maskine og sat det over i min
andenmaskine som D-drev.

Hvordan kommer jeg ind i dokument and settings på det nuværende
D-derv.

Det er noget med at overtage rettighederne på kontien

det er Windows XP proff.

Håber nogen kan hjælpe

Madelain

Fra : cad@c.dk

Dato : 16-11-02 17:10

cad@c.dk skrev:
> [...]
>D-derv.
>
>Det er noget med at overtage rettighederne på kontien

Glemte at sige:

Jeg ved man skal gå ind i stifinder, højreklik og vælge sikkerhed.
Problemet er at jeg ikke kan finde sikkerhed når jeg højreklikker

Fra : Peter Larsen

Dato : 16-11-02 20:27

cad@c.dk wrote:

> Jeg ved man skal gå ind i stifinder, højreklik og vælge sikkerhed.
> Problemet er at jeg ikke kan finde sikkerhed når jeg højreklikker

Er det så overhovedet NTFS der er brugt på det drev eller er det FAT32?

Med venlig hilsen

Peter Larsen

* My site is at: http://www.muyiovatki.dk *

Fra : cad@c.dk

Dato : 17-11-02 02:24

Peter Larsen <plarsen_no2spam@mail.tele.dk> skrev:

>Er det så overhovedet NTFS der er
>brugt på det drev eller er det FAT32?

ntfs

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-11-02 02:40

cad@c.dk skrev :

>ntfs

Prøv at gå ind i en tilfældig mappe => Mappeindstillinger => Vis
=> slå enkel fildeling fra

Fra : cad@c.dk

Dato : 17-11-02 03:32

1000 tak det virkede
Rart at du kunne svare mig så hurtigt trods det sene tidspunkt.

Madelain