Død Ericsson T28s
Fra : Ukendt

Dato : 16-11-02 16:26

Min mors Ericsson T28s har ligget i hendes taske well.. en uge. Og da vi
skulle bruge den idag, var den total død. Vi troede bare den var løbet tør
for strøm men nej.. selv når den kommer i ladern sker der intet. Og den
plejer også have virke 5 min ekstra selvom den er slukket pga. for lidt
strøm. Nogle der har en ide til hvad det kan være? Og hvis jeg tager den ud
i en telebutik kan de så teste den med det samme, eller bliver den bare
sendt et eller andet centralt sted hen?

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-11-02 18:09

"peet_dk" <nope> wrote in message
> [...]
ud
> i en telebutik kan de så teste den med det samme, eller bliver den bare

Hej Peet_dk.

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men min T28s er osse død efter
at have ligget stille længe.
Jeg troede at det var batteriet den var gal med, da jeg har haft problemer
med det før, men så ville den vel ikke være helt og aldeles død selv når man
prøver at lade på den? Jeg tror vi skal have fat i vores respektive
telebutikker for at hitte ud af hvad der er galt med fonerne.

MvH Aragorn_dk - der nu nøjes med sin trofaste gamle A2618'er og holder
udkig med Ericsson-foner til salg her i newsgrupperne...

Fra : Peter Myrup

Dato : 17-11-02 18:28

Hej

Min gamle t28 var også død, efter at have ligget i en skuffe i 3 måneder. Og
der skete heller intet da jeg satte den i laderen. Men jeg lod den sidde i
laderen, og efter 7-8 timer fik den pludselig sin puls tilbage. Nu virker
den fint

----

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-02 08:33

On Sun, 17 Nov 2002 18:28:26 +0100, "Peter Myrup" <peterm@it.dk>
wrote:

> [...]
>laderen, og efter 7-8 timer fik den pludselig sin puls tilbage. Nu virker

Det virkede sku' tak for tippet!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-11-02 10:04

> [...]
ud
> i en telebutik kan de så teste den med det samme, eller bliver den bare

*kigger begejstret på sin T28'er og jubler med gal-videnskabsmands-stemme:*
It's aliiive! It's Aliiive!

Tak for tippet.

MvH Aragorn_dk