Nok en gang-Software a2618 ?
Fra : Hugotit

Dato : 02-03-01 02:52

Hej.
Jeg har lige købt et datakabel hos Teleland,men det er endnu ikke lykkedes
mig at få forbindekse med telefonen
Jeg har prøvet et utal af diverse programmer,uden held( phone not
connected,Time out.o.s.v.)
Er der nogen der har haft held til at komme i kontakt med deres ?

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com

Fra : Erik Graversen

Dato : 02-03-01 03:20

"Hugotit" <hugotit@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:f1Dn6.11922$dD.590295@twister.sunsite.dk...
> [...]
> connected,Time out.o.s.v.)
> Er der nogen der har haft held til at komme i kontakt med deres ?

De har ikke en løsning i Teleland?

Jeg har lige skrevet til Ericsson og spurgt dem om der ikke findes en mulighed for en datakabel forbindelse. Men de vil vel
sandsynligvis svare nej.
De vil sikkert hellere sælge deres DI-28 løsning.

Mvh,
--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Erik Graversen

Dato : 02-03-01 13:45

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:_qDn6.3045$P35.108224@news101.telia.com...

> Jeg har lige skrevet til Ericsson og spurgt dem om der ikke findes en mulighed for en datakabel forbindelse. Men de vil vel
> sandsynligvis svare nej.
> De vil sikkert hellere sælge deres DI-28 løsning.

Ganske som forventet

Her er svaret fra Ericsson:

Svar:
Man kan desværre ikke bruge kabel imellem en A2618s og en PC, da telefonen ikke har noget indbygget modem. Derfor er den eneste
løsning et DI28 modem i bunden af telefonen, og det kræver at den PC man bruger skal have et infrarødt øje.

Mvh,

Fra : Erik Graversen

Dato : 02-03-01 14:17

Ha!

Til gengæld kan man læse følgende på Ericsson's Australske site:

To connect your phone to the PC, you need an Ericsson Mobile Office DI 28 (if your PC has an infrared connection) or an Ericsson RS
232 Cable (DRS-10). These products are available at your local Ericsson dealer. Windows 95/98/NT/2000 are supported. Communications
to the phone is over Serial port (COM 1-4).

Så de ved altså ikke helt hvad de snakker om her i Danmark

Fra : Kim Andersen

Dato : 02-03-01 12:26

"Hugotit" <hugotit@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> connected,Time out.o.s.v.)
> Er der nogen der har haft held til at komme i kontakt med deres ?

Jep. jeg har fået forbindelse.... men kablet DRS-10 fra ericsson.

Jeg kan så fortælle at unlockeren fra Zulea ikke virker, men flasher
eepromen tom....
Unlockeren fra moon er en fake.....

MyAninmation.exe kan sagtens snakke med telefonen, så nu kan jeg uploade nye
animationer....!!!!!.... telefonen er dog stadig låst, og det vil den så
være indtil at der kommer et program, som virker..... ;-(

Hvilke programmer har du forsøgt dig med...???
Andre unlockere end de to jeg har nævnt...???
Og husk...lad være med at bruge den fra Zulea... da den smadre din tlf...

Kim

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 02-03-01 13:44

> Jep. jeg har fået forbindelse.... men kablet DRS-10 fra ericsson.
hvor har du købt det, og for hvor meget?

> Andre unlockere end de to jeg har nævnt...???

jeg har fundet 2 programmer fra 'ROYAL gsm team' er det nogen af dem du har
prøvet?

--
Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Hugotit

Dato : 02-03-01 14:32

Hejsa.
Jeg har prøvet flg: a2618_real,Ericsson all_in_One
092,Ericson.Werkt,Unericsson 2,67 new unlock,alleric_10_terror;Er
34,Ericunl201,newricunl,
t28_Seelock,t28_unlocker,txunlzulea.
Så på en eller anden måde, er Jeg glad for at kablet ikke virker jvf. Kim
Andersen
Så er det Jeg tænker på, at hvis man ikke kan få noget software,kan man så
returnere kablet ?
Man ved jo ikke om det dur så !

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com

Fra : Erik Graversen

Dato : 02-03-01 15:23

"Hugotit" <hugotit@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:97o750$9lt$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Andersen
> Så er det Jeg tænker på, at hvis man ikke kan få noget software,kan man så

Det kabel du har købt i Teleland er det ikke det der heder "RS-232"?

Det skulle ifølge Ericsson i Sverige kunne bruges lige så godt som DRS-10.

Se her:

17.
Q: I use a stationary PC that doesn't have an IR eye. Can I still connect the A2618 to my PC?
A: Yes, you can connect to the A2618 either by using an external IR eye that you connect to the serial port on your computer and use
that together with the DI28, or by using the Ericsson RS-232 cable, DRS-10.
(top)

Mvh,

Fra : Hugotit

Dato : 03-03-01 04:40

Hej Erik
Jo.Der er det der hedder RS 232,men der er ikke en
s... forbindelse mellem fon & PC
I øvrigt har Jeg i går modtaget et andet kabel fra England (
www.activemobiles.com )
til den halve pris af hvad Teleland tager (ca.170kr),
Det kan Jeg heller ikke få forbindelse med

Så det er ikke så opløftende info.

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com

> [...]

> 17.
> Q: I use a stationary PC that doesn't have an IR eye. Can I still connect
that you connect to the serial port on your computer and use

Fra : Erik Graversen

Dato : 03-03-01 11:33

"Hugotit" <hugotit@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:97poqt$b33$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> www.activemobiles.com )
> til den halve pris af hvad Teleland tager (ca.170kr),
> Det kan Jeg heller ikke få forbindelse med

Kan du heller ikke få forbindelse med MyAnimation.exe? Jeg ved godt at det
ikke er det du er ude efter men det kunne måske sige noget om hvorvidt
kablerne virker.

Fra : Kim Andersen

Dato : 02-03-01 14:28

"Henrik Skjærbæk" <skjaer@vision.auc.dk> wrote in message
> hvor har du købt det, og for hvor meget?

299,- i den lokale Tele-fuckin-DK butik..... fik dog lovning på at kunne
aflevere det igen hvis det ikke virkede

> jeg har fundet 2 programmer fra 'ROYAL gsm team' er det nogen af dem du
har
> prøvet?

Hmmm.... til A2618..???... er du sikker på at det ikke er de to jeg har
nævnt..??? prøv at køre dem og se hvem der har lavet dem...???
Hvis ikke vil jeg gerne modtage en mail, med disse...!!!

Send dem til kim999@wanadoo.dk da denne mail er skrevet på arb.

Kim

Fra : Kristian Svane

Dato : 02-03-01 17:03

Hej !

Har du fået åbnet din telefon ?

Jeg har, sammen med en anden ven, fået fat på en A2618 også, men de er jo
låste !

Jeg har måske noget software du ville være interesseret i.

--
Hilsen / Best Regards
Kristian Svane / Swan

Fra : Morten Larsen

Dato : 02-03-01 18:21

Kim Andersen skrev i meddelelsen <97o05u$b4d$1@news.inet.tele.dk>...

>MyAninmation.exe kan sagtens snakke med telefonen, så nu kan jeg
uploade nye
>animationer....!!!!!....

Hvordan virker det med disse animationer ?`kan man have et billede
stående
på displayet altid, ligesom Nokia'erne ?

Morten

Fra : Erik Graversen

Dato : 03-03-01 12:58

Har nogen af jer prøvet med noget af den software fra:
http://www.mobil.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=ericsson

?

Fra : Torben Riber Jensen

Dato : 04-03-01 11:48

hejsa.

Jeg er meget interesseret i at finde en der kan låse min 2618 op.
Selvfølgelig imod betaling!

Mvh
Riberhus