legetøjsmus i madskålen..
Fra : Inger Kaya

Dato : 16-11-02 16:10

Trold har altid når han i løbet af natten har "dræbt" en legetøjs mus
lagt den i foderskålen. Klart nok fordi han vil jeg skal se han har
været dygtig og dermed skal have ROS. Hvilket han jo så får. *GGG*
Har aldrig oplevet det med andre af mine katte - har I andre oplevet
noget lign. med jeres ?

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-11-02 16:18

Har aldrig oplevet det med andre af mine katte - har I andre oplevet noget
lign. med jeres ?

Ja da, han vil jo gerne bidrage til husholdningen .
Vær du bare glad for at det ikk er i kattebakken han afleverer. Det gør min
nye killing.... Knap så fedt!

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 16-11-02 19:32

<klip>
>Vær du bare glad for at det ikk er i kattebakken han afleverer. Det gør min
>nye killing.... Knap så fedt!
<klip>

ja okay ... kan godt se jeg er privilegeret så *GGGG*

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Tim Hesthaven

Dato : 16-11-02 16:28

Min 'lille' gangster gør ofte det samme

Mvh
TiM

Fra : Majer

Dato : 16-11-02 16:45

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Har aldrig oplevet det med andre af mine katte - har I andre oplevet
> noget lign. med jeres ?

Hej Inger!!

Jeps, Peter gør det også. Det er både pelsmusen og hans yndlings snor, som
han hyggede fra kæresten sidste jul

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-11-02 00:15

In article <epnctuo8grk867guna1iqtka2hnt913jet@4ax.com>, Inger Kaya
<Tumling111@gmx.net> wrote:

> [...]
> været dygtig og dermed skal have ROS. Hvilket han jo så får. *GGG*
> Har aldrig oplevet det med andre af mine katte - har I andre oplevet

Ork ja
Piberenserdimsen ligger der altid... Mus nærmest i perioder. Og af og
til vil Ditte prøve noget nyt og anderledes og drukner dem i
vandskålen...

Fra : Mette Jensen

Dato : 17-11-02 10:00

>Trold har altid når han i løbet af natten har "dræbt" en legetøjs mus
>lagt den i foderskålen. Har aldrig oplevet det med andre af mine katte -
har I andre oplevet
>noget lign. med jeres ?

Jep! Den er sikker næsten hver morgen.
Kashmir drukner sin mus i vandskålen!

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.