indhold i tables "hopper"
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 16-11-02 16:23

Hej NG

Jeg kan simpelthen ikke forstår hvorfor min side opfører sig som den gør.
Når man skifter side vha. menuen til venstre flytter teksten sig et par
pixels op eller ned, og det er ikke ens med alle sider. Hvad er der gået
galt, og hvad skal jeg gøre for at rette det???

Jeg har efterhånden brugt lang tid på det, og jeg vil gerne have fundet en
løsning snarest...

På forhånd tak!

Se linket i min signatur....
--
Mvh. Anders Jacobsen
www.ichtys.dk

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-11-02 16:40

"Anders Jacobsen" <news@NOSPAM-ichtys.dk> writes:

> Jeg har efterhånden brugt lang tid på det, og jeg vil gerne have fundet en
> løsning snarest...

Har du valideret siden for nyligt?
Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men prøv at få det til at validere
uden fejl, så kan det være browseren er mindre forvirret.

Hvilken browser bruger du?

/L