Ny telefon
Fra : Futte

Dato : 16-11-02 15:51

Jeg vil have en ny telefon i stedet for Nokia 3310 som jeg ikke syndes
har vært en ret god telefon var ellers meget glad for min gamle 5110
har kik på Erricson R600 ekspert har i næste uge til 99kr, er den god
telefon eller skal jeg gå efter Nokia 3510 eller noget andet

futte

Fra : Ian

Dato : 16-11-02 16:13

"Futte" wrote in message ...
> [...]
> har kik på Erricson R600 ekspert har i næste uge til 99kr, er den god
> telefon eller skal jeg gå efter Nokia 3510 eller noget andet

Hej Futte

Har du haft problemer med din 3310, eller kan du bare ikke lide den
generelt?
Grunden til jeg spørger er, at jeg synes 3510 minder meget om 3310 i
betjeningen.
Selvom 3510 har polyfoniske ringetoner, wap, kalender hukommelse i selve
telefonen (dvs plads til mange tlfnumre og/eller sms'er) og den slags som
3310 ikke har, minder de stadig meget om hinanden mht menuopbygning,
betjening osv, så hvis du generelt ikke "kan lide" 3310'eren, er det nok
ikke løsningen at skifte den ud med 3510.
Jeg er selv meget tilfreds med min 3510, både mht betjening, lydkvalitet,
standbytid osv, men jeg var jo så igen også glad for min tidligere 3310.
Vær iøvrigt opmærksom på, at 3510 er på vej til at udgå til fordel for
3510i. Jeg måtte for nylig konstatere, at Teledanmark allerede havde lukket
for bestilling, således at butikkerne ikke kan få lov at bestille flere
hjem, selvom der stadig er efterspørgsel på dem.
Mht R600 tror jeg da, det er en god telefon til prisen, men det er der andre
herinde der har _meget_ mere forstand på end jeg...

Mvh Ian