Kopiere telefonbog
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-11-02 13:23

På min gamle Ericsson A2618s var der en fuktion der gjorde det muligt at
kopiere indholdet af sin telefonbog fra simkortet over i telefonens
hukommelse, sætte et andet simkort i, og kopiere telefonbogen fra
telefonen og over på det nye simkort.

Er der en lignende funktion i en Nokia 3310. Jeg har ledt efter den, men
forgæves.

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS* daglige vittigheder på din mobil

Fra : Fischer

Dato : 16-11-02 15:09

> Er der en lignende funktion i en Nokia 3310. Jeg har ledt
> efter den, men forgæves.

Nej, en 3310 har ikke indbygget adressebog.

--
*Fischer
Finn's brugte Ericsson telefoner: http:\\ringetoner.finnkrogh.dk\

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-11-02 15:14

> Nej, en 3310 har ikke indbygget adressebog.

Damd... så må jeg til at taste 100 numre ind manuelt...

Nå, nothing to do.
Tak for svaret.

Fra : Fischer

Dato : 16-11-02 15:21

> Damd... så må jeg til at taste 100 numre ind manuelt...
> Nå, nothing to do.

Måske kender du en der har en telefon med indbygget adressekartotek.
Så kan du jo låne telefonen og lave trick'et på 5 minutter.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-11-02 15:23

> Måske kender du en der har en telefon med indbygget adressekartotek.
> Så kan du jo låne telefonen og lave trick'et på 5 minutter.

Heh... det var jo egentlig meget smart...
Det tror jeg jeg gør