EyeQ totalt Rip off
Fra : zcully

Dato : 16-11-02 15:15

Aaaah hørte lige EyeQ's nye single Be Ok.
Er det kun mig der kan høre at det er et totalt pop forsøg på et rip off af
Mick Jaggers God gave me everything.

Og nej jeg syntes ikke EyeQ's "version" er fed, men Jaggers rykker sgu.

/Zcully

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-11-02 23:15

zcully skrev i et tidligere indlæg:

> Aaaah hørte lige EyeQ's nye single Be Ok.
> Er det kun mig der kan høre at det er et totalt pop forsøg på
> et rip off af Mick Jaggers God gave me everything.

Har i hørt den nye cd med EyeQ?

Lars Raaby

Fra : Kim Petersen

Dato : 16-11-02 23:44

> Er det kun mig der kan høre at det er et totalt pop forsøg på et rip off
af
> Mick Jaggers God gave me everything.

Nu kender jeg ikke meget til Mick Jagger eller for den sags skyld Rolling
Stones, men er det i dag ikke næsten umuligt at lave ny musik der ikke mere
eller mindre minder om tidligere indspillet musik? Eller at man lader sig
kraftigt inspirere uden decideret at stjæle?