MS Windows
briani 27239
Hurtigere opstart?
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 16-11-02 15:10

Hej,

På en eller anden NG (kan ikke huske hvilken) blev der nævnt et program der
skulle kunne "barbere" en del sek. af Windows XP opstarten.

Er der nogen der ved, hvad det hedder?

Hvad er der af bivirkninger - det kan vel ikke blive bedre, uden at det er
på bekostning af noget andet?

// Troels

Fra : B.R.

Dato : 16-11-02 15:42

Troels Plougmann Olsen wrote:
> [...]
> opstarten.
>
> Er der nogen der ved, hvad det hedder?
>
> Hvad er der af bivirkninger - det kan vel ikke blive bedre, uden at

Jeg bruger MS Bootvis, som virkelig gør opstart hurtigere, kan sende det pr.
mail så er du fri for at hente det, for jeg kan ikke huske MS siden

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-11-02 15:51

> Jeg bruger MS Bootvis, som virkelig gør opstart hurtigere, kan
> sende det pr. mail så er du fri for at hente det, for jeg kan
> ikke huske MS siden

Kunne du ikke poste det i dk.binaer, så vi andre kunne være med?

Palle

Fra : Jacob

Dato : 16-11-02 16:01

Palle Jensen wrote:

> Kunne du ikke poste det i dk.binaer, så vi andre kunne være med?
>

> Palle

Kan hentes her
www.microsoft.com/hwdev/platform/performance/fastboot/default.asp under
downloads

jep Google er en god ting

--
Jacob
ˆ

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 16-11-02 16:04

On 16 Nov 2002 14:51:29 GMT, Palle Jensen <usenetmail@tiscali.dk>
wrote:

>Kunne du ikke poste det i dk.binaer, så vi andre kunne være med?

Se her:

<http://www.microsoft.com/hwdev/platform/performance/fastboot/default.asp>

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : B.R.

Dato : 16-11-02 16:24

Palle Jensen wrote:

> Kunne du ikke poste det i dk.binaer, så vi andre kunne være med?
>

> Palle

OK jeg kan se indtil flere har klaret korrekt svar, jeg beklager ikke at
have brugt Google, men ville blot tilbyde hurtig hjælp.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 16-11-02 16:38

> OK jeg kan se indtil flere har klaret korrekt svar, jeg beklager ikke at
> have brugt Google, men ville blot tilbyde hurtig hjælp.

Ja, og det ska du ha 100000 tak for

> Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

With any particular reason ?? ;)

// Troels

Fra : Madsen

Dato : 16-11-02 15:55

Palle Jensen skrev:

> Kunne du ikke poste det i dk.binaer, så vi andre kunne være med?

<http://www.microsoft.com/hwdev/platform/performance/fastboot/default.asp>

Madsen.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 16-11-02 16:39

Tak for alle de MEGET hurtige svar, det var bare super dejligt!

// Troels

Fra : [DK]XoDeus

Dato : 18-11-02 14:22

bootvis.exe www.neowin.net