Red Alert på net
Fra : Ding-Dong

Dato : 16-11-02 14:43

Hej Ng

Min kære lillebror og jeg vil gerne spille RA via net mod hinanden, men vi
kan ikke rigtig 'finde' hinanden og ingen af os er, eller rettere vi er
begge IT-spassere og net-klovne;c)
Nogen forslag?

Ding-Dong

Fra : [BugZ]Zod

Dato : 16-11-02 15:19

Hej

Vi skal jo alle starte et sted

Men gå ind inder netværks indstillinger og se om Netprotokollen
IPX/SPX er indstalleret.Det skulle løse jeres problem.

/Zod.

Fra : Ding-Dong

Dato : 16-11-02 15:38

Hej igen
Og det er i RA eller på selve maskinerne?
Ding-Dong