briard
Fra : cav

Dato : 16-11-02 14:04

Hej
Efter passivt at have fulgt debatten om Briarder, føler jeg lyst til at
udtrykke min mening.
Jeg har haft briarder i ca. 12 år og kender en del seriøse opdrættere af
racen. De kenneler som Lenz omtaler så negativt, kender jeg så udmærket
jeg har ofte været der og kan slet ikke forstå denne kritik. Samtlige
deres hunde har et rigtigt godt temperament og jeg har også haft den
glæde at hilse på flere hvalpekøbere derfra, som som uden tvivl har
verdens bedste hund, både af sind og udseende. Desuden har jeg også læst
deres kennelrapport og den er på ingen måde dårlig, tværtimod Rigtig
god.
Så måske lurer der en del misundelse fra Lenz

Og til Kim. Hvem du har fået dine informationer fra ved jeg ikke, men
jeg føler den største afsky for folk som løber med en halv vind. Og jeg
er 100 % sikker på at dine såkaldte undersøgelser, ikke er særlig
seriøse. Jeg mener heller ikke at hundebrevkasser på nettet er et sted
hvor man rakker folk og hunderacer ned, men et sted hvor man deler sin
glæde over at have (forhåbentlig) verdens bedste hund.
Med hilsen Cav

http://www.kandu.dk/