Asus A7v 333 Bios Update. probl.
Fra : Nicko

Dato : 16-11-02 11:35

Hej i Gruppen.
jeg vile iodate min Bios på et Auus A7v 333, men kender ikke linket, er der
en der kan hjælpe, jeg er heller ikke helt sikker, metoden, dr den
almindelige, men også at køre den gennem Windows.?
Nico.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-11-02 12:11

Der er en komplet beskrivelse på asus hjemmeside - www.asus.com

Fra : Søren H. Wind

Dato : 17-11-02 22:47

Hent Asus Live Update på deres homepage, så kører det helt automatisk...

Fra : Søren H. Wind

Dato : 17-11-02 22:47