en sang fra 80'erne
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 16-11-02 08:04

hejsa

Jeg efterlyser en sang fra 80'erne. Den hedder I feel love.
Nu vil jeg gerne vide hvem gruppen er? er der nogen som kan hjælpe mig?

mvh Cindie

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-11-02 08:47

Cindie Iwersen wrote:

> hejsa
>
> Jeg efterlyser en sang fra 80'erne. Den hedder I feel love.
> Nu vil jeg gerne vide hvem gruppen er? er der nogen som kan hjælpe mig?

Hvis du er villig til at gå lidt længere tilbage i tiden til 70'erne,
kan det være Donna Summers gennembrudsstøn. Du kan eventuelt tjekke
"teksten" her:
http://members.tripod.com/discolyrics/lyrics/ds_ifl.htm

Det blev forøvrigt genudsendt midt i 80'erne på en maxisingle, måske kan
det være det, der snyder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lagerhead

Dato : 16-11-02 12:17

> [...]
>
> Det blev forøvrigt genudsendt midt i 80'erne på en
> maxisingle, måske kan det være det, der snyder.

Mener også, at Bronski Beat/Communards (Jimmy Sommerville) lavede en version
af nummeret?

Mvh Espen

Fra : Søren Rohde

Dato : 16-11-02 13:19

"Lagerhead" <spam@eater.abc> skrev i en meddelelse

> Mener også, at Bronski Beat/Communards (Jimmy Sommerville) lavede en
version
> af nummeret?

Fuldstændig rigtigt - fedt nummer. De lavede også et "medley" mellem I Feel
Love og Johnny Remember Me. I Feel Love er på pladen The Age Of Consent fra
1984 hvor også de fantastiske numre Why?, Smalltown Boy, Ain´t Necessarily
So findes. Så har du den ikke allerede er det md at fåp den købt. Ikke noget
med Kazaa her, de fortjener at få penge for den. På CD versionen af
remixalbummet Hundreds & Thousands findes et (ikke ret godt) mix af numrene
Love To Love You, I Feel Love og Johnny Remember Me.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-11-02 15:19

Søren Rohde wrote:

> "Lagerhead" <spam@eater.abc> skrev i en meddelelse

> version
>
> Fuldstændig rigtigt - fedt nummer. De lavede også et "medley" mellem I Feel
> Love og Johnny Remember Me.

Og med Marc Almond (Soft Cell) som gæstevokal. Den havde jeg umiddelbart
glemt (ja, jeg skammer mig).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lagerhead

Dato : 17-11-02 11:11

Søren Rohde <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse
> [...]
> Necessarily So findes. Så har du den ikke allerede er det
> md at fåp den købt. Ikke noget med Kazaa her, de

Hmmm, skal vist en tur ned til den lokale pladepusher manndag!

Espen

Fra : Peter G

Dato : 16-11-02 15:59

"Lagerhead" <spam@eater.abc> wrote:

>Mener også, at Bronski Beat/Communards (Jimmy Sommerville) lavede en
>version af nummeret?

Fuldstændig korrekt. Sammen Med Marc Almond. Findes på en eller anden
"Største Pletskud" derude.
--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så: