Nyt batteri til Nokia 3310...
Fra : Ukendt

Dato : 16-11-02 03:23

Hej ...

Jeg er på jagt efter et nyt batteri til min aldrende Nokia 3310 - og nej jeg
gider ik' købe en ny og lige vente 6 md. inden jeg opsiger abonomentet!

Men har fundet ud af at det nok skal være et li-lon, da det originale
batteri åbenbart ikke kan tåle at blive sjatladet sån' løbende ... Fandt en
artikel om at Golden Peak skulle være noget af det ypperste inden for
uoriginale batterier, men det er ik' lykkedes mig at finde andre danske
forhandlere end http://www.aarhus-radio-lager.dk/, hvilke ikke har
onlineshop og det er derfor svært at vide hvor "stort" et batteri jeg kan
få!

Jeg har fundet et 1100 mAh Li-lon batteri ved http://www.tk-shopping.dk/,
men kan jo heller ikke se der om det er Golden Peak!

Derfor er der nogen der kan anbefale et "stort" batteri der kan tåle at
blive sjatladet ?

Ved ikke meget om det, men har regnet mig frem til at et 1100 mAh holder
strøm længere end et 900 mAh som jeg bla. kan få ved T.Hansen ...

HVAD skal jeg købe ?

mvh

Peter Farsinsen

Fra : ">> Joe

Dato : 16-11-02 15:00

On Sat, 16 Nov 2002 03:23:17 +0100, "[7741]Peter Farsinsen"
<spam_at_farsinsen.dk> wrote:
køb du bare et li-on fra t-hansen til 198 kr.
sådan et har jeg og der holder strøm rigtig længe'
mvh. Joe

Fra : JMo.

Dato : 16-11-02 19:23

<spam_at_farsinsen.dk> wrote:

>Jeg har fundet et 1100 mAh Li-lon batteri ved http://www.tk-shopping.dk/,
>men kan jo heller ikke se der om det er Golden Peak!

Det er ikke fra GP, da deres 3310 batteri er på 950 mAh.