Orange SPV klik her
Fra : Morten Riis

Dato : 16-11-02 00:54

Hej grupppe

Det er længe siden jeg sidst har været forbi gruppen her og da jeg kigger
her til aften er der til min rædsel ikke mange der har skrevet omkring den
nye Orange SPV. Den må da være populær i vores / disse kredse. Så vil nogen
der har erhvervet sig denne ikke fortælle lidt om deres første 24/48 timer
sammen med SPV'en?

Venligst

Morten Riis

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 16-11-02 01:57

"Morten Riis" <news_udenspam@riisweb.dk> wtote

> [...]
nogen
> der har erhvervet sig denne ikke fortælle lidt om deres første 24/48 timer

Fik min i går...og er ganske tilfreds med den.
Man må sige at den er ret komplet...eneste jeg mangler er en ekstra lader og
et CD-kort med flere MB på.

Lagde lidt MP3-filer over....og lyden er ganske imponerende i
stereo-headset'et.

Fik rimeligt hurtigt mail til at virke....og fandt da en nydelig ringetone:
http://stfu.orangenet.dk/wrong-number1.wav

Personligt mangler jeg 2 ting...men det kommer vel snart til systemet:
en irc-klient og en SSH-klient.

Tasterne skal man selvfølgelig lige vænne sig til...men det skal man jo med
alle foner.

--
Mvh Henrik.
Som [lidt endnu ?] er ansat hos Orange, og selv har betalt SPV'en.

Fra : GiWeo

Dato : 16-11-02 18:31

Hvor placerer du wav filen i SPVen for at den kan bruges som ringetone
??

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-11-02 03:35

"GiWeo" <do@os.dk> wrote

> Hvor placerer du wav filen i SPVen for at den kan bruges som ringetone

Jeg brugte sync-programmet....der er en 'explore-knap', og så fandt jeg de
andre ringetone-filer inde i Windows-mappen....så jeg smed den nye ringetone
derind, og så kunne jeg bagefter vælge den som ringetone

Jeg har lagt en del wav-filer her:
http://stfu.orangenet.dk/rivmin/spv/
De fleste er elendige...dog med enkelte perler imellem.

--
Mvh Henrik.

Fra : GiWeo

Dato : 17-11-02 07:44

Hejsa

>Jeg brugte sync-programmet....der er en 'explore-knap', og så fandt jeg de
>andre ringetone-filer inde i Windows-mappen....så jeg smed den nye ringetone
>derind, og så kunne jeg bagefter vælge den som ringetone

Så er der åbentbart flere måder:

Åbnede mappen IPSM
Åbnede mappen Application Data
Ny mappe med nanvet "Sounds"
Så kan de også vælges i menuen, og så ligger alle ens egne samlet.

>Jeg har lagt en del wav-filer her:
>http://stfu.orangenet.dk/rivmin/spv/
>De fleste er elendige...dog med enkelte perler imellem.

Kigger lige på det - takker....